  • Data: 2004-02-08 21:14:47
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    De facto większość zostanie, choćby dlatego że większość usług pozostanie bez
    opłat. Drastycznie zmniejszy się ilość wykonywanych przelewów do innych banków
    to mogę zagwarantować. Jeżeli byłby jakiś wskaźnik to mierzący to by spadło do
    jakiegoś małego poziomu i tak się utrzymywało...
    Ilość posiadanych kart VE też się zmniejszyła po wprowadzeniu opłat.
    Ja zostaje, ale oczywiście przelewy będę robił w innym banku. Mbank wkońcu może
    zobaczy że będzie otrzymywał z tego nikłe dochody.

    PS, W Polsce żeby się utrzymać wskazane jest mieć 5 kont a każde do czegoś
    innego. Nie tracę nadziei że powstanie bank z wszystkimi funkcjami mbanku tylko
    bez opłat jak w Angli. VWbd zrobił już dobry początek..