  • Data: 2018-05-21 16:15:40
    Temat: Re: mbank leży?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-21 15:55, J.F. pisze:

    > A wczesniej byly ?
    > IMO - nigdy nie ustawialem, a 16-go nie chcial zaplacic allegro.

    Teraz wprowadzili takie coś -
    <https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-mobilna
    /funkcje-zaawansowane/bezpieczna-karta/>
    Jedna z niewielu zmian w mB na plus. Swoją drogą to dobrze, że
    napisałeś. Muszę sprawdzić limity skoro sami z siebie coś pozmieniali.
    Żeby się później nie zdziwić podczas zakupów w sklepie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/