  • 1. Data: 2002-04-08 10:33:18
    Temat: mbank i mbizneskonto
    Od: "Pawel Prusinski" <i...@a...net.pl>

    1. Czy mozna zamowic sobie potwierdzenie przelewu do jakies firmy tak aby
    mozna bylo to zaksiegowac?
    2. Co jest grane z podpisem elektronicznym, przeciez kwasniewski juz
    podpisal ustawe okolo 2 lat temu, czy urzedy cos na ten temat wiedza?
    Dowiadywalem sie na temat pkt 2 i wszyscy sluchaja jakbym z ksiezyca sie
    urwal, czy to ciemnogród czy co?

  • 2. Data: 2002-04-08 10:42:10
    Temat: Re: mbank i mbizneskonto
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > podpisal ustawe okolo 2 lat temu, czy urzedy cos na ten temat wiedza?
    > Dowiadywalem sie na temat pkt 2 i wszyscy sluchaja jakbym z ksiezyca sie

    Dwa lata temu powiadasz??? ;D

  • 3. Data: 2002-04-08 10:43:00
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > podpisal ustawe okolo 2 lat temu, czy urzedy cos na ten temat wiedza?
    > Dowiadywalem sie na temat pkt 2 i wszyscy sluchaja jakbym z ksiezyca sie

    No bo w Polsce jeszcze podpis elektroniczny nie obowiazuje. ZTCW ustawa
    podpisana, ale trwa vacatio legis.
    Mimo to, urzedy nie sa przygotowane do obslugi dokumentow via email.
    Prawdopodobnie skonczy sie to tak, ze wszystkie sekretariaty wszystkich
    urzedow zlikwiduja konta email kiedy beda musialy uznawac podpis
    elektroniczny jak prawdziwy...
    :-(

    Pozderawiam
    Michal

  • 4. Data: 2002-04-08 19:25:37
    Od: " X" <p...@p...gazeta.pl>

    Pawel Prusinski <i...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > podpisal ustawe okolo 2 lat temu, czy urzedy cos na ten temat wiedza?
    > Dowiadywalem sie na temat pkt 2 i wszyscy sluchaja jakbym z ksiezyca sie

    Heh, szybko Ci czas płynie ;-o)))) Ustawa o podpisie elektronicznym została
    opublikowana w Dzienniku Ustaw nr 130, poz.1450 z 15 listopada 2001 r., tj.
    niecałe 5 miesięcy temu. Natomiast artykuł 59 ust.1 tej ustawy stanowi, że
    wchodzi ona w życie 9 miesięcy od dnia ogłoszenia !
    Heh - 2 lata !!!!

  • 5. Data: 2002-04-09 10:16:40
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2002 19:25:37 +0000 (UTC), " X"

    ^^^^^^^^^^
    Musi się urodzić ?
    :-)
    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 6. Data: 2002-04-09 10:33:37
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    z innej beczki - ktos aktywowal juz to mbiznes ??
    ile kosztowalo notarialne potwierdzenie dokumentu?

    Z innej beczki w oddziale lgpetro - poinformowano mnie, ze maja zamiar
    niebawem zaoferowac konto dla DG przez inet - tylko diabli wiedza ile to
    jest niebawem.

  • 7. Data: 2002-04-09 11:11:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > z innej beczki - ktos aktywowal juz to mbiznes ??
    > ile kosztowalo notarialne potwierdzenie dokumentu?

    Wg. taryfy, o ile dobrze pamietam to ok. 5zl za strone (od). Zalezy od
    notariusza, bo g*** nie lubia tego robic.

  • 8. Data: 2002-04-09 11:54:29
    Od: h...@k...net (Marcin Kulas)

    krab wrote:
    > ile kosztowalo notarialne potwierdzenie dokumentu?

    W moim przypadku 6 zł/szt.

    --
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
    że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem." - życie

  • 9. Data: 2002-04-09 13:28:25
    Od: Pajonk <m...@a...com.pl>

    krab wrote:

> [...]
    >
    > Z innej beczki w oddziale lgpetro - poinformowano mnie, ze maja zamiar
    > niebawem zaoferowac konto dla DG przez inet - tylko diabli wiedza ile to

    Zlozylem wniosek przez Internet 28 marca, mLinka zadzwonila z
    potwierdzeniem 3 kwietnia .Powiedziala, ze wysylaja do mnie umowe. No i
    czekam...

    --
    Pajonk