  • Data: 2004-01-20 09:21:48
    Temat: Re: [mbank] Naliczanie odsetek.
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    buire9$sp2$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:buiqih$ve2$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > rozweseliles mnie...
    > doceniaj troche innych,

    Wybacz, ale z Twojego pierwotnego pytania wynika, ze nie jestes ekspertem -
    usiluje Ci pomoc. To ze nie naliczyly sie odsetki jest wysoce
    nieprawdopodobne, wiec nalezy poderzewac blad ludzki, czyli Twoj.

    > w mbanku mam tylko jeden rachunek na ktorym byly jakiekolwiek operacje

    Jesli masz inne rachunki, na ktorych nie bylo operacji, to moze podgladasz
    historie ktoregos z tych innych rachunkow. Np. pokazuje Ci sie stara ramka w
    przegladarce.

    --
    Robert