  • Data: 2004-01-20 10:13:57
    Temat: Re: [mbank] Naliczanie odsetek.
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    buiulj$2g8$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:buirvo$144$1@topaz.icpnet.pl...
    > ekspertem -
    >
    > wow, ja nie zadalem pytania tylko informacje, ze jednak system mbanku
    > ma luki

    OK, sorki - pomylilem Cie z OP :)

    > a jednak... to nie moj blad :)
    > wystapil dwa razy na moim rachunku i do dla mnie jest wystarczajacy
    > minus

    Proponuje zadzwonic na mLinie, niech sprawdza w systemie, czy im sie
    wyswietla, jesli nie - zlozyc reklamacje. Bylby to faktycznie ewenement -
    jeszcze nie bylo takiego opisanego przypadku - polecam archiwum Forum
    mBanku.
    Stad moj sceptycyzm w ocenie sytuacji: fakt, ze w mBanku zdarzaly sie rozne
    nieoczekiwane rzeczy, ale cos takiego jeszcze nie.

    --
    Robert