  • Data: 2021-01-29 13:13:00
    Temat: Re: [mbank] 36 złotychrocznie za nieużywanieappki mobilnej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Prezentujesz osiągnięcia przodującej zawsze gospodarki radzieckiej.
    >Pograć się dało na Merze / Odrze / Riadzie?

    Na Riadzie z terminalem ... moze by i sie dalo, tylko gier nie bylo,
    ewentualnie jakies tekstowe ... ale RPG przeciez tez jest/bylo
    popularne.
    Na Odrze podobnie, ale tam na poczatku dalekopisy byly, terminale to
    na koniec podlaczali.

    Na Merach ... kto wie, moze by i sie dalo, moze nawet lepsze
    mozliwosci niz na Riadzie, tylko znow - czy ktos napisal ?
    na PDP11/CM4/SM4 chyba juz jakies byly

    https://en.wikipedia.org/wiki/Early_mainframe_games

    >W 1981 mój gospodarz w Lądku (nie ma takiego miasta) przyniósł do
    >chałupy coś w rodzaju PC. Nie pamiętam już marki, całość zawierała
    w jednym kawałku i klawiaturę i monitor. On to z pracy przytargał, bo
    się tym zajmował (programista?), ale przede mną postawił i
    włączył jakąś grę ;-)

    Riada czy Odry by nie przyniosl.
    Mery tez raczej nie.

    Ale K202 byla przenosna.

    -----
    > W tamtym czasie zarówno na uczelni, jak i w pierwszym moim miejscu
    > pracy i mojej żony komputery były i miałem do nich dostęp i nie
    > potrezbna do tego była legitymacja.

    J.