  • 1. Data: 2002-09-05 13:03:29
    Temat: mbank+
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Do konta w mBanku chcę założyć konto w marmurku w celu posiadania bankomatu
    koło
    domu i koło roboty i w celu posiadania okienka kasowego na wszelki wypadek.
    Powyższe warunki spełnia PKO BP. W celu podwyższenia płynności zechcem z
    czasem
    postarać się o limit kredytowy w koncie w PKO. Czy istnieją jakieś dolne
    (tak dolne) granice
    takiego limitu? Czy bank przyzna mi np. 500zł, czy to za mało?
    I po drugie: mam na koncie 0 zł plus 500 limitu. Wyciagam bankomatem 100 zł.
    I tego samego dnia załóżmy o 10 tej przelewam na konto 100 zł. Czy w takiej
    sytuacji skorzystałem z limitu?
    jak kto sie na tym zna to z gory tx za odp
    --
    Marcin
    GG# 13349

  • 2. Data: 2002-09-06 10:16:01
    Temat: Re: mbank+
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (tak dolne) granice
    > takiego limitu? Czy bank przyzna mi np. 500zł, czy to za mało?
    -a to juz zalezy co przedstawisz bankowi (historia poprzedniego rachunku,
    zaswiadczenie o zarobkach) oraz od humoru tam pracujacych (niestety to nie
    zart -raz bez niczego Ci przyznaja limit a raz musisz sie uzerac) -poczytaj
    posty na grupie.

    Tak.

    POzdrawiam
    Wall

  • 3. Data: 2002-09-06 10:47:44
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2002 12:16:01 +0200, "Wall" <w...@i...pl> napisał(a):

    > zł.
    > takiej
    > Tak.
    Nie zgodzę się z tym - jeśli tego samego dnia pieniądze wpłyną na konto to
    nie ma znaczenia jaka była kolejność operacji. Sprawdzone doświadczalnie
    właśnie w PKO BP - przy braku lini kredytowej wypłaciłem z bankomatu
    pieniądze przekraczające stan rachunku (wtedy tak było można, nie wiem jak
    teraz), wieczorem wpłynęły pieniążki i żdnego debetu mi nie zaliczyli.

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 4. Data: 2002-09-06 10:54:05
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > pieniądze przekraczające stan rachunku (wtedy tak było można, nie wiem jak
    > teraz), wieczorem wpłynęły pieniążki i żdnego debetu mi nie zaliczyli.

    Gratulacje. Ja mam przetrenowane w BZ i wyobraz sobie ze naliczyli odsetki
    tego samego dnia :(( mimo iz na koniec dnia saldo bylo dodatnie.
    POzdrawiam
    Wall

  • 5. Data: 2002-09-06 11:40:20
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2002 12:54:05 +0200, "Wall" <w...@i...pl> napisał(a):

    > Gratulacje. Ja mam przetrenowane w BZ i wyobraz sobie ze naliczyli odsetki
    > tego samego dnia :(( mimo iz na koniec dnia saldo bylo dodatnie.
    Ja bym się kłócił - odsetki są naliczane od dnia powstania debetu do dnia
    poprzedzającego wyrównanie debetu - czyli w tym przypadku 0 dni. No chyba
    że w regulaminie masz inaczej, ale z tym się jeszcze nie spotkałem.

  • 6. Data: 2002-09-06 12:10:02
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

> [...]
    zł.
    > I tego samego dnia załóżmy o 10 tej przelewam na konto 100 zł. Czy w

    O ile pamiętam to w PKO BP trzeba zrobić saldo min. -500zł, aby uruchomić
    kredyt odnawialny.
    Jeśli nie uruchomisz kredytu w ciągu jakiegoś tam czasu (zdaje się, że 3
    miesiące), to umowa o kredyt wygasa.

    ERY

  • 7. Data: 2002-09-06 12:11:24
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Ja bym się kłócił - odsetki są naliczane od dnia powstania debetu do dnia
    > poprzedzającego wyrównanie debetu - czyli w tym przypadku 0 dni. No chyba
    > że w regulaminie masz inaczej, ale z tym się jeszcze nie spotkałem.

    -ja sie nie klocilem. Poza tym jest tutaj mala roznica -chyba ze sie myle:
    my mielismy ujemne saldo na rachunku na ktorym nie bylo limitu debetu.
    Natomiast jezeli konto jest z limitem debetu to jego "zadebetowanie" w danym
    dniu jest rownoznaczne z uruchomieniem linii kredytowej na rachunku -pomio,
    ze tego samego dnia pokrylo sie to saldo ujemne. W sumie powinno byc tak jak
    napisales ale co do calosci nie jestem pewien bo dawno nie korzystam z tego
    rodzaju uslugi i regulaminow nie znam.
    POzdrawiam
    Wall

  • 8. Data: 2002-09-06 13:22:45
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wall wrote:
    > -ja sie nie klocilem. Poza tym jest tutaj mala roznica -chyba ze sie
    > myle: my mielismy ujemne saldo na rachunku na ktorym nie bylo limitu
    > debetu.

    Wlasnie raczej nie mieliscie ujemnego salda, bo saldo liczy sie o godz.
    0.00.

  • 9. Data: 2002-09-08 21:11:30
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    moze w BZ maja kapitalizacje godzinna,minutowa? ;)

    > -ja sie nie klocilem. Poza tym jest tutaj mala roznica -chyba ze sie myle:
    > my mielismy ujemne saldo na rachunku na ktorym nie bylo limitu debetu.
    jesli trafisz na dzien kiedy pobieraja oplaty za karty,prowadzenie rachunku
    to bank ci zdebetuje. nie wiem jak jest np. w ING BSK bo tam za
    niezapewnienie srodkow na zlecenie stale pobieraja prowizje, jesli saldo
    jest 0 a ma isc zlecenie to prowizja powoduje stan kont -3PLN, to samo jest
    zdaje sie z oplatami za przelewy ktore sa pobierane zbiorczo na koniec
    miesiaca.

> [...]
    jak
    > napisales ale co do calosci nie jestem pewien bo dawno nie korzystam z
    Jesli wejdziesz w debet np. -100PLN i go splacisz tego samego dnia to saldo
    = 0 na koniec dnia bedzie przetwarzanie i odsetki nie zostana naliczone
    poniewaz naliczane sa od salda ujemnego
    Alek