  • Data: 2005-04-26 15:58:56
    Temat: Re: mBank - zamkniecie konta
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek23 napisał:

    > Taaak ? No to ja Ci wyślę poleconym pustą kartkę, do potwierdzenia (dla
    > siebie) dołączę np. wezwanie do zapłaty. Czy to będzie znaczyło że je
    > dostałeś ?

    Wiesz co, po pierwsze sposob wyprobowany i sprawdzony, po drugie gdybym
    dostal polecony z pustymi kartkami, to sprobowalby sie dowiedziec o co
    chodzi. Zreszta to samo robi urzad. Jak sie nie zlozy korekty do pustych
    kartek, to po pewnym czasie odkrywaja, ze cos im nie gra i proboja
    sprawe wyjasnic.

    Bartol