  • Data: 2013-05-30 00:15:16
    Temat: Re: mBank z okazji Dnia Dziecka :)
    Od: "UARS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:ko2qja$nrs$1@node1.news.atman.pl...

    > Bez żalu to ja pożegnam, ale mBank. Zresztą od jakiegoś czasu tego konta
    > praktycznie nie używam. Jest, bo jest. Karta dawno zastrzeżona, na koncie
    > 0,00 złotych. Jak na razie nie wypowiedziałem ROR-u bo nic nie kosztuje.
    > Leży odłogiem.

    Ja mam tam jeszcze KK. Niedawno wysłałem im 2 wypowiedzenia: kredytu
    odnawialnego i KK. Za 3 dni ktoś do mnie zadzwonił i dał mi KK za darmo
    przez 1 rok. W sumie to nie wiem po co mi ona (chyba tylko do mTransferu) bo
    gdzie indziej mam bezpłatną KK z moneybackiem, którą używam.
    Beznadziejną debetówkę do beznadziejnego ekonta, z dziką rozkoszą
    zastrzegłem :)
    A te wszyststkie nowe udziwnienia mnie zwyczajnie nie rajcują i olewam je z
    góry razem z ich beznadziejną ofertą.
    UARS