  • 121. Data: 2011-06-09 10:16:26
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala napisał(a) :

    > Jasne, ale ponizej pewnych kwot zaczyna się smiesznosc... Cyrk pt ,,polgroszowka''
    > to jest zarobek calych 15gr na miesiac.

    30

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 122. Data: 2011-06-10 07:11:50
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 12:56:05 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > Można zastrzec telefonicznie (co uczyniłem), bez podania powodu.

    No tak, z tym że nie wiesz kompletnie co tam wybrała "za Ciebie" :)
    A pewnie wybrała...zgubienie :))))

  • 123. Data: 2011-06-10 07:48:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MD wrote:

> [...]
    > Nie zgubiłem karty, ani mi jej nie ukradziono. Powinna być opcja
    > "inne". Może dla większości to bez znaczenia, ale jest to

    A nie możesz zgubić przed zastrzeżeniem?
    Ja tak zrobiłem i śpię spokojnie. A karta się znajdzie, albo i nie :-)

  • 124. Data: 2011-06-10 08:09:26
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 13:41:17 +0200, Rafał napisał(a):

    > Jakbyś zarabiał średnią krajową i miał żonę na bezrobociu to zapewniam,
    > że o wiele łatwiej byłoby Ci to zrozumieć.

    To wiedz że OGROM ludzi zarabia MINIMALNĄ płace, i maja żony/partnerki na
    wychowawczym/bezrobotne, wraz z dzieckiem.
    Ja to się śmieję z takich "centusiów", co to "odchodzą do innego,
    tańszego".
    Tak, TERAZ jest tańszy...by przyciągnąć klientów, za parę miesięcy ten
    "tańszy" także wprowadzi opłaty i ...okaże się że w sumie jest droższy od
    tego "starego banku" :)))
    Ludzie - NIGDY NIE MA NIC DARMO..... wy tez nie pracujecie za darmo.... :))

  • 125. Data: 2011-06-10 16:34:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-10, Kamil <a...@a...com> wrote:

    [...]

    > No tak, z tym że nie wiesz kompletnie co tam wybrała "za Ciebie" :)
    > A pewnie wybrała...zgubienie :))))

    Powiedziała, że można telefonicznie bez podania powodu.
    Ciężko zgubić kartę w produkcji :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 126. Data: 2011-06-11 18:49:04
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > 30

    Niech będzie nawet 15, a nawet 5. Tu chodzi o zasady!

    --
    Grzexs

  • 127. Data: 2011-06-11 23:53:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.06.2011 09:48, cef wrote:

    > A nie możesz zgubić przed zastrzeżeniem?
    > Ja tak zrobiłem i śpię spokojnie. A karta się znajdzie, albo i nie :-)

    Czy nikt nie zauważył, że pojawiła się REZYGNACJA Z KARTY jako powód
    zastrzeżenia w systemie mBanku?

  • 128. Data: 2011-06-12 04:24:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 01:53:26 +0200, XYZ napisał(a):

    > Czy nikt nie zauważył, że pojawiła się REZYGNACJA Z KARTY jako powód
    > zastrzeżenia w systemie mBanku?

    Nawet na pierwszym miejscu :) Zauważył i skorzystał. Tyle że po telefonie
    podobno znika z systemu, a po zastrzeżeniu przez internet dalej jest
    widoczna na liście kart - jeśli komuś to przeszkadza.

    AK

  • 129. Data: 2011-06-13 20:47:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 20:56:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > no to po co wam karta?
    > Można z niej zrezygnowac?

    Do wypłacania gotówki.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 130. Data: 2011-06-13 20:48:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 06:14:36 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > To teraz rozumiem, po ,,polgroszowkach'', bedzie się tutaj liczyc czy
    > się oplaci zaplacic 2zl za debetowke jakiemus bankowi placac kredytowka
    > innego, czy tez wykrecac 100zlotowy limit zwalniajacy? :-)

    Za kredytówke nie płacę. Dlaczego miałbym płacić bankowi za to, że łaskawie
    mi wypłaci moje pieniądze, na których codziennie zarabia?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356