  • Data: 2005-01-13 14:02:18
    Temat: Re: mBank uruchomi wlasny program partnerski
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł <t...@o...pl> wrote:
    > nie mieli do tej pory takiego programu skierowanego do "małych
    > partnerów" - ale jak najbardziej funkcjonowało coś działającego na
    > podobnej zasadzie (płacą za pozyskanie klienta) skierowane do dużych
    > portali - onet, allegro, bankier itd itd

    No ale to formalnie placic i wszystko na siebie bral partner.
    A programy partnerskie sa jak na razie 3.
    Jeden ma Inteligo (dla osob z DG - a pamietacie to co kiedys bylo? :D,
    Bankier.pl i Money.pl.
    Ze zdobyciem ja sie nie obawiamn - 1000 osob dziennie zdobywaja..
    Problem moze byc z jakoscia bazy klientow.

    Zadbaj o swoje pieniądze!