  • 61. Data: 2004-09-01 17:45:24
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > Ale chyba żaden z nich nie pisze jednocześnie, że nie pobiera i że
    > pobiera?

    Jestes pewien? Bo ja raczej mysle, ze jest tak jak w mBanku - pisze, ze od
    transakcji bezgotowkowch nic nie pobieraja...

    http://www.PRnews.pl

  • 62. Data: 2004-09-01 17:47:40
    Od: robkam <r...@p...onet.pl>

    > Twoim zdaniem mBank nie kłamie pisząc:
    > ""mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    > realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart
    > - także eKARTY i zakupów w Internecie."
    > ?

    i owszem nie kłamie, tranksakcje są bezprowizyjne, prowizja jest za
    przewalutowanie, jest to jasno napisane

    --
    robkam

  • 63. Data: 2004-09-01 17:49:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 18:41:02 +0200, "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    >A jak placisz zagrania i Ci przelicza po wyzszym kursie to psioczysz ze
    >sklep nieuczciwy? Podaja cene w koronach - czyli w takiej walucie jaka
    >obsluguje ich aklajer.

    zaraz, zaraz. W jakich koronach?! Wejdź na www.skyeurope.com i zobacz
    w jakiej walucie podają ceny, gdy wybierzesz język polski.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 64. Data: 2004-09-01 18:08:07
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > zaraz, zaraz. W jakich koronach?! Wejdź na www.skyeurope.com i zobacz
    > w jakiej walucie podają ceny, gdy wybierzesz język polski.

    Ceny w PLN, przechodząn natomiast do autoryzacji dostajemy cenę w
    komentarzem " Ogólna suma pobrana z karty: SKK 3712,18" Nie podoba Ci się
    to rezygnujesz. Ktoś Cię batem zmusza abyś zapłacił i leciał z nimi?

    --
    JaKi

  • 65. Data: 2004-09-01 18:09:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 19:47:40 +0200, w <6hi5k4jhq2hd$.19vnbe0uusid6.dlg@40tude.net>,
    robkam <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > i owszem nie kłamie, tranksakcje są bezprowizyjne, prowizja jest za
    > przewalutowanie, jest to jasno napisane

    Słusznie. Nie kłamie, tylko mija się z prawdą.

    Dodam, że ja kupuję usługę transakcji, a nie przewalutowania. Jako klient nie
    muszę znać zasad, natomiast bank jako sprzedawca ma obowiązek mnie
    poinformować, że sprzedaje mi jakąś usługę.

  • 66. Data: 2004-09-01 18:12:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6hi5k4jhq2hd$.19vnbe0uusid6.dlg@40tude.net>, robkam wrote:

    > i owszem nie kłamie, tranksakcje są bezprowizyjne, prowizja jest za
    > przewalutowanie, jest to jasno napisane

    Taaa, transakcja jest bezpłatna, a 5 złoty się należy za
    przeciągnięcie karty i jeszcze 2zł za telefon, a 3zł za kiwnięcie
    palcem.
    Brawo marketoidy! Widzicie jak sobie wychowaliście klientów?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 67. Data: 2004-09-01 18:20:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > Dodam, że ja kupuję usługę transakcji, a nie przewalutowania. Jako
    > klient nie muszę znać zasad, natomiast bank jako sprzedawca ma
    > obowiązek mnie poinformować, że sprzedaje mi jakąś usługę.

    A nie informuje?
    * W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonanych za
    granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera dodatkowo
    prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2% wartości transakcji
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html

    I teraz porownaj to z reszta bankow, ktore pobieraja takie, albo i wyzsze
    oplaty _i nie informuja_ cie o tym.
    Nastepnie przeczytaj jeszcze raz swoja wypowiedz ktora zacytowalem i mozewsz
    to skomentowac.

    http://www.PRnews.pl

  • 68. Data: 2004-09-01 18:28:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 20:20:12 +0200, w <ch53st$iep$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2% wartości transakcji

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69
> [...]
    - także eKARTY i zakupów w Internecie."

    > I teraz porownaj to z reszta bankow, ktore pobieraja takie, albo i wyzsze

    OK, ale one rozliczają po kursie (który zresztą podają lub nie) -- ale to inna
    historia.

  • 69. Data: 2004-09-01 19:01:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 20:08:07 +0200, "JaKi"
    wrote:

    >Ceny w PLN, przechodząn natomiast do autoryzacji dostajemy cenę w
    >komentarzem " Ogólna suma pobrana z karty: SKK 3712,18" Nie podoba Ci się
    >to rezygnujesz. Ktoś Cię batem zmusza abyś zapłacił i leciał z nimi?

    aaa, tak daleko to nie doszedłem :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 70. Data: 2004-09-01 19:17:55
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ch4m9t$ii8$1@news.onet.pl...

    > teraz _jest_ inaczej. sprawdzone w te wakacje na weekend w niemczech...

    zakupy czy wyplata z bankomatu ?