  • 1. Data: 2002-01-22 11:34:15
    Temat: mBank sybir & eliksir
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    Od 1 lutego 2002 mBank wycofuje się z rozliczeń
    w systemie Sybir.
    Dla naszych Klientów oznacza to, że inne Banki nie będą mogły przekazywać
    do mBanku przelewów w tym systemie, co spowoduje skrócenie czasu
    realizacji przelewów do mBanku.
    Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi aby dyspozycje przelewów złożone w
    innych Bankach były wykonywane
    w systemie ELIXIR.

    Ciekawe ile będą mieli reklamacji :)))))
    Poczta Polska to się już elixirem rozlicza ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-01-22 11:47:31
    Temat: Re: mBank sybir & eliksir
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 22, 2002 at 12:34:15PM +0100, camokiller wrote:

    > Ciekawe ile będą mieli reklamacji :)))))
    > Poczta Polska to się już elixirem rozlicza ?

    A to nie jest tak ze _musi_ moc?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-22 12:05:26
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości
    > Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi aby
    dyspozycje przelewów złożone w
    > innych Bankach były wykonywane
    > w systemie ELIXIR.

    W przypadku wpłat w okienku bankowym, za pomocą
    standardowego druczku, warto dopisać ELIXIR a
    czasami także "najbliższa sesja"

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-22 12:07:43
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    napisał w wiadomości

    > A to nie jest tak ze _musi_ moc?

    Szybk sie przestawią, jak chcieli załapac się na
    przyjmowanie składek na zus to bardzo szybko
    wprowadzili ten system do siebie a także i
    ostatnio wprowadzając konto GIRO-Składka ....
    musza tylko chcieć :-))

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-22 12:11:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 22, 2002 at 01:07:43PM +0100, Sark wrote:

    > Szybk sie przestawią, jak chcieli załapac się na
    > przyjmowanie składek na zus to bardzo szybko
    > wprowadzili ten system do siebie a także i
    > ostatnio wprowadzając konto GIRO-Składka ....
    > musza tylko chcieć :-))

    Nie, to nie tak. Mi sie wydaje ze _musz_ moc obsluzyc elixir a jak nie
    to nie musza byc w KIRze. Chyba.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-22 12:13:46
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    > Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi aby dyspozycje przelewów złożone w

    Nie rozumiem dlaczego to klient ma czuwac nad sposobem rozliczen
    miedzybankowych, to bank wysylajacy przelew powinien wiedziec, jak moze
    rozliczac sie z bankiem odbiorcy.

  • 7. Data: 2002-01-22 12:14:27
    Od: "Maciej Chmielewski" <m...@i...com>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    > napisał w wiadomości
    > dyspozycje przelewów złożone w

    Jak na razie to mogą tylko chcieć się wycofać - istnieje wymóg
    uczestniczenia w obydwu systemach rozliczeniowych KIR S.A.
    --
    Maciej Chmielewski

  • 8. Data: 2002-01-22 13:38:40
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    > Od 1 lutego 2002 mBank wycofuje się z rozliczeń
    > w systemie Sybir.

    to mBank bedzie mogl odrzucic przelew wyslany do nich Sybirem ? Na jakiej
    podstawie ?

    D.

  • 9. Data: 2002-01-22 14:35:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    > Ciekawe ile będą mieli reklamacji :)))))
    > Poczta Polska to się już elixirem rozlicza ?

    Od tego właśnie jest IMBIR, który umożliwia wygodną konwersję druków
    papierowych do formatu ELIXIR.
    Dla zainteresowanych:
    http://www.kir.com.pl/produkty_i_uslugi/imbir.html

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-01-22 14:58:18
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości ...

    > Od tego właśnie jest IMBIR, który umożliwia wygodną konwersję druków
    > papierowych do formatu ELIXIR.

    Nie zaznaczyles jednak, ze ta konwersja nie jest darmowa.
    I placic bedzie bank odbierajacy. Ciekawe jak to wplynie
    na stopy procentowe??
    JO