  • 1. Data: 2002-11-25 15:18:04
    Temat: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    mBank podpadl mi przede wszystkim dlatego, ze pomimo iz rok temu lokowalem w nim
    calkiem przyzwoite oszczednosci - bank w zaden sposob mi tego nie wynagrodzil,
    pomijajac odsetki oczywiscie. Cala jego energia skupiona byla na wabieniu klientow-
    duchow pseudoprezencikami...

    A oto co dzisiaj otrzymalem :
    http://www.skrzyp.neostrada.pl/pin.jpg

    Brzydkie, pogniecione, slabo zabezpieczone - z jedna czescia perforowana urwana
    pewnie
    przez maszyne pocztowa ...czy mBanku nie stac juz na koperty ?

    W.

  • 2. Data: 2002-11-25 15:28:15
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    w nim
    > calkiem przyzwoite oszczednosci - bank w zaden sposob mi tego nie

    A jakiego dodatkowego "wynagrodzenia" oczekujesz ?
    Odsetki dostałeś zgodnie z umową i wszystko gra - uważasz, że coś Ci się
    jeszcze "należy" ?

    Pix

  • 3. Data: 2002-11-25 15:33:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92D1A5D5234FFWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42, Wojciech
    Skrzypinski wrote:

> [...]
    >
    > Brzydkie, pogniecione, slabo zabezpieczone - z jedna czescia
    > perforowana urwana pewnie przez maszyne pocztowa ...czy mBanku nie

    Wydaje mi się, że albo nie zostało prawidłowo zakopertowane, albo została
    zdarta przez kogoś i być może odczytany PIN. Nie tak dawno dostałem PIN i to
    wyglądało tak jak Twoje, ale na zewnątrz była jeszcze koperta.

    Radziłbym zadzwonić na mLinię, powiedzieć, że PIN doszedł bez koperty i z
    urwaną perforacją: powinni wysłać nowy.
    A co z kartą? Doszła w nienaruszonej kopercie?

  • 4. Data: 2002-11-25 15:43:13
    Od: Piotr Zgliczyński <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się, że albo nie zostało prawidłowo zakopertowane, albo została
    > zdarta przez kogoś i być może odczytany PIN. Nie tak dawno dostałem PIN i
    > wyglądało tak jak Twoje, ale na zewnątrz była jeszcze koperta.

    Z tym że w takim przypadku raczej nie nadrukowywaliby na tym papierku z PIN
    'opłata pocztowa zryczałtowana'. To, moim zdaniem, była przesyłka
    samodzielna.

    Sam właśnie taką dostałem i niedługo przekażę mBankowi moje uwagi (postaram
    sie nie używać brzydkich słów).

    --
    Pzdr.
    pmz.

  • 5. Data: 2002-11-25 15:43:18
    Od: "TOP" <o...@e...com>

> [...]
    >urwana pewnie
    >przez maszyne pocztowa ...czy mBanku nie stac juz na koperty ?

    Niedawno zamawiałem VE dla żony i też zdziwił mnie fakt dostarczania

    IN "luzem" bez koprety pocztowej. Zadzwoniłem na mLinię i dowiedziałem się że

    teraz taki mają standard. O ile koperta nie jest uszkodzona, to nie ma sesnsu
    reklamować, bo niczego więcej nie dostaniesz.
    Ciekawe czy te koperty, to rzecywiście taki koszt, że warto było z nich
    rezygnować?

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-11-25 15:50:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112516431864@polnews.pl, TOP wrote:
    > teraz taki mają standard. O ile koperta nie jest uszkodzona, to nie
    > ma sesnsu reklamować, bo niczego więcej nie dostaniesz.

    No to nie ma sensu reklamować, bo koperta nie może być uszkodzona, skoro nie
    istnieje ;)

  • 7. Data: 2002-11-25 15:51:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Niedawno zamawiałem VE dla żony i też zdziwił mnie fakt dostarczania

    Coraz wiecej bankow tak je dostarcza..
    Taniej im wychodzi przyjmowac reklamacje niz zmienic pakowanie.

  • 8. Data: 2002-11-25 16:01:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Niedawno zamawiałem VE dla żony i też zdziwił mnie fakt dostarczania
    > IN "luzem" bez koprety pocztowej. Zadzwoniłem na mLinię i dowiedziałem się że
    > teraz taki mają standard.

    Ostatnio dostalem PIN z KredytBanku i tak samo - bez koperty.
    IMHO bez sensu bo koperta kosztuje w hurcie z 2-3 gr wiec
    nawet przy 300,000 przesylek to koszt jedynie kilku tys. zl.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-11-25 16:19:24
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in news:artfpp$gm4$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > A jakiego dodatkowego "wynagrodzenia" oczekujesz ?

    Nie mowimy tu o kwotach rzedu 1000-2000 zl. Oczekuje odrobiny inicjatywy ze strony
    banku i np. kontrolnego telefonu utwierdzajacego mnie w przekonaniu, ze bank widzial
    jakas roznice pomiedzy wspolpraca ze mna, z relacja z klientem przechowujacym 300 zl
    do momentu otrzymania portfela czy innego gadzetu. Drobny upominek tez poprawilby
    image banku w moich oczach.... Zreszta teraz i tak nie mamy o czym mowic, bo
    pozrywalem prawie wszystkie lokaty przed czasem i wycofalem srodki !

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-11-25 16:20:48
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Coraz wiecej bankow tak je dostarcza..
    > Taniej im wychodzi przyjmowac reklamacje niz zmienic pakowanie.

    Ciekawe jest tlumaczenie mLinii : "to nie zalezy od nas, Polcard tak pakuje". Heh :-)

    Wojtek