    From: "marekk" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - przelewy
    Date: Wed, 13 Nov 2002 10:15:05 +0100

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aqt4ef$sg4$1@topaz.icpnet.pl...

    > Stawiam na Pekao. Nie mam tam co prawda konta, ale z mBanku przelewam do
    > różnych banków i cały czas dochodzi tą sesją, co trzeba. Nie sądzę, aby
    > mBank izolował przelewy do Pekao i specjalnie je odkładał na półkę.

    Gorzej - ja przelewałem z TP24 do TP24, wystawiony 11.11 wieczorem, aby mieć pewność
    że 12.11 będą. Do teraz nie ma (przed chwilą sprawdzałem w bankomacie). Konta
    standardowe, już wcześniej używany, tak że pomyłka wykluczona.

    I nie mogę się od 2 godzin zalogować do TP24 ........ Podejrzane ....

    marekk