  • 1. Data: 2002-11-13 08:30:34
    Temat: mBank - przelewy
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Cos byc moze sie zmienia na gorsze w mBanku - wczoraj po 8 rano zlecilem
    przelew na swoje konto w TP24. Caly czas nie ma kaski. Pewnie bedzie po
    poludniu - ale ostatnio tez tak bylo. Nie tak dawno kaska wyslana przed
    poludniem byla zawsze tego samego dnia w TP24. I vice versa.
    Moze tez byc inne wytlumaczenie - nowy system Pekao dotarl do TP24 i wiadomo co
    to oznacza..
    Czy ktos zauwazyl podobne zachowania mBanku (lub TP24) i moze pomoc mi okreslic
    ktory bank jest winny zmiany?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-11-13 09:01:55
    Temat: Re: mBank - przelewy
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02111309303458@polnews.pl, paulus wrote:

    > Czy ktos zauwazyl podobne zachowania mBanku (lub TP24) i moze pomoc
    > mi okreslic ktory bank jest winny zmiany?

    Stawiam na Pekao. Nie mam tam co prawda konta, ale z mBanku przelewam do
    różnych banków i cały czas dochodzi tą sesją, co trzeba. Nie sądzę, aby
    mBank izolował przelewy do Pekao i specjalnie je odkładał na półkę.

  • 3. Data: 2002-11-13 09:15:05
    Od: "marekk" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Stawiam na Pekao. Nie mam tam co prawda konta, ale z mBanku przelewam do
    > różnych banków i cały czas dochodzi tą sesją, co trzeba. Nie sądzę, aby
    > mBank izolował przelewy do Pekao i specjalnie je odkładał na półkę.

    Gorzej - ja przelewałem z TP24 do TP24, wystawiony 11.11 wieczorem, aby mieć pewność
    że 12.11 będą. Do teraz nie ma (przed chwilą sprawdzałem w bankomacie). Konta
    standardowe, już wcześniej używany, tak że pomyłka wykluczona.

    I nie mogę się od 2 godzin zalogować do TP24 ........ Podejrzane ....

    marekk

  • 4. Data: 2002-11-13 09:23:30
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    Mam identyczne problemy od jakiego 1,5 miesiaca. Problem tez polega z
    przelewami TP24->mBank. mBank na pewno pierwsz sesje ksieguje ok. 12:00
    (sprawdzalem z innymi bankami). A jak z TP24 zloze przelew poznym wieczorem
    dzien wczesniej (czyli powinno isc 1 sesja nastepnego dnia), to w mbanku
    widze czasem nawet o 18:00!!!!
    Andrzej
    PS. Problem roziwazalem: rozwiazalem umowe z TP24. To syf.