    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odwala lamerkę
    Date: 3 Oct 2002 11:21:31 +0200

    On Thu, Oct 03, 2002 at 10:22:02AM +0200, Janek wrote:

    > W Polsce????
    > Ja bym się tym zbytnio nie martwił.
    > Te miliony w/w użytkowników innych systemów niż Windows przeważnie maja też
    > dostęp do jakiegoś komputera z Windows.

    Nieprawda.

    > I dla potrzeb kontaktów z bankiem internetowym mogą się z tym pogodzić, że
    > Windows ma być i już!

    Coz, wszyscy uzytkownicy windows tak pisza.

    > Jest demokracja? Zatem większość ma rację. A większość to lamerzy, a nie
    > spece od komputerów.

    O 'milionach much' tez juz bylo. Dziekuje, postoje.

    > Równie dobrze mógłbym mieć pretensje do mbank, że mój 8 bitowy Commodore64
    > czy Sinclair Spectrum albo AtariXE nie pozwala na dostęp do Internetu! A

    Przepraszam, wymagania sa takie ze komputer musi miec dostep do
    internetu. Naprawde tak prostych pojec nie rozumiesz?

    > kogo by to obchodziło?. Dawno temu doszliśmy do wniosku, że ceną za darmowy
    > bank Internetowy jest wysoki koszt komputera z Windows i IE. Niektóre banki
    > wymagają jeszcze javy!.

    Nie, to nie koszt komputera z windows mnie odrzuca - odrzuca mnie jest
    dziurawosc i absotulnie nieprzydatnosc w mojej pracy i oraz w
    prywatnych zastosowaniach.

    > To jak z programem "Pogrom Płatnika" dla ZUS. Można sobie wybrać dowolny
    > komputer pod warunkiem, że ma Windows.

    I czego ma to dowodzic?

    > Petycje można słać, albo zmienić bank skoro należy się do elity gardzącej
    > systemem Windows.

    Oczywiscie ze mozna.

    > Ja doskonale wiem, że on ma mnóstwo wad, ale dla moich potrzeb często nie ma
    > niczego konkurencyjnego do Windows.

    No, powiedz ze po prostu uzywasz tylko windows i czujesz przerazenie
    ze ktos moze oczekiwac ze system bankowy bedzie chodzil nie tylko z
    Twoim ulubionym systemem.

    > Podobnie jest z dostępem przez WAP. Mam, ale to niewygodne i nie używam.Do
    > kogo mam zatem pisać pretensje ?

    Aleksiej Wapow, wynalazca Wapu. Berdyczow 7.

    --

    --w