eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ... › Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Date: Sat, 8 Nov 2003 10:37:20 +0100

    W wiadomości <news:boialt$opg$2@news.onet.pl>
    dnia 2003-11-08, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości news:og6yu3fuk8h8.dlg@int15priv.dyndns.org...

    > Jakto nie jest? 0800121881.

    Wyjątki (opłaty zgodne z obecnie obowiązującym cennikiem IDEA)

    800 121 881 (Teleserwis PKO S.A.)
    wg posiadanego planu taryfowego, jak za połączenia do innych sieci

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi...

    IMO "abonament" ;) usługi (w znaczeniu takim jak napisałeś w Message-ID:
    <boiaod$ovd$1@news.onet.pl>) albo dopłaca PTK za połączenia z sieci IDEA
    na swoje 0800, albo odmawia przyjmowania takich połączeń. Ponadto z
    cennika wyraźnie wynika, że jest "jakaś" promocja dla użytkowników i
    ceny połączeń mogą się zmienić. Tak czy siak PTK nie będzie w plecy.
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem