  • Data: 2003-04-27 17:43:52
    Temat: Re: [mBank] - nowy serwis transakcyjny
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> wrote:
    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    > kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    mi sie nie podoba.
    zeby zajrzec w operacje planowane trzeba przejsc przez historie.
    historia ujemna czyli przyszlosc ;-) - troche bez sensu.
    no i przede wszystkim trzeba wiecej klikac [to dla mnie najpowazniejszy
    mankament].

    ale za to modyfikuj/anuluj/usun jako guziczki przy np. przelewach zdefiniwanych
    - to mi sie podoba.

    ale za to kolory jakies bledsze - daja po galach przyzwyczajonych
    do poprzednich- zastanaiwam sie, czy zalogowalem sie do mBanku,
    czy jakiejs podstawionej strony ;-)

    pozdrawiam

    romekk