  • 1. Data: 2019-10-25 15:20:00
    Temat: mBank nieczynny w sobotnio-niedzielną noc z 26 na 27.10.2019
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Usługi mBanku nie będą działały w nocy z soboty na niedzielę. Bo
    konserwacja - tako rzecze informacja:
    <https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywid
    ualny/post,8763,nocna-przerwa-w-dostepie-do-banku.ht
    ml?ref=niebieskipasek>

    Swoją drogą to albo wybiegają mocno w przyszłość, albo nie czytają tego,
    co napisali, bo informują dodatkowo, że w nocy 25 listopada (piątek), od
    godz. 00:00 do godz. 05:00 nie wykonasz przelewu ekspresowego.

    A u mnie dalej w systemie transakcyjnym, po kliknięciu w guzik Historia,
    by rozwinąć pełną listę transakcji na rachunku przeglądarka zostaje
    przekierowana na stronę: Błąd 404. Dobrze, że działa guzik "Powrót do
    strony głównej" i wracam do ST rachunku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2019-10-26 12:15:18
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Fri, 25 Oct 2019 15:20:00 +0200, użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > przekierowana na stronę: Błąd 404. Dobrze, że działa guzik "Powrót do
    > strony głównej" i wracam do ST rachunku.

    Cache przeglądarki czyściłeś?

  • 3. Data: 2019-10-27 02:35:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-10-26 12:15, jureq pisze:

    > Cache przeglądarki czyściłeś?

    A to myślisz pomoże? Mam dodaną tę przeglądarkę do zaufanych w mB i nie
    prosi mnie za każdym razem o SMS z dodatkowym hasłem przy logowaniu. A
    ten błąd 404 wywala mi, gdy ST próbuje załadować nowy wygląd historii
    transakcji. Czasem się udaje, a czasem wywala 404.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2019-11-05 03:50:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-10-27 02:35, Krystek pisze:

> [...]
    > ten błąd 404 wywala mi, gdy ST próbuje załadować nowy wygląd historii
    > transakcji. Czasem się udaje, a czasem wywala 404.

    Napisałem do mBąka, poinformowałem, że błąd pojawia się jedynie podczas
    przeglądania historii i wysłałem screeny. Odpisali, że wiedzą o tym
    błędzie i że próbują naprawiać. Więc to nie problem po mojej stronie, bo
    wszystkie inne rzeczy klikalne w systemie transakcyjnym mB działają.
    Takie ci to poprawki SysTemowe...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2019-11-05 13:04:04

    Mille przynajmniej przyznał uczciwie że przez 3 dni lezy i KWICZY.
    PROFESJONALIŚCI PEŁNĄ GĘBĄ ;-)