  • Data: 2003-12-29 14:34:45
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    > bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    > ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    veber !
    chyba Cię rozumiem :-) ale mimo swojej (jak to A-zet napisał :-))))
    żydowsko - masońskiej :-)) niechęci zwłaszcza do pewnych wybranych banków -
    nie masz racji - przynajmniej - w tym konkretnym przypadku (że bankomat
    niewidoczny/schowany),
    Jak to mówią, za naukę trzeba płacić i ty tę lekcję właśnie pobrałeś. Powiem
    Ci jeszcze, że są bankomaty oznaczone logo 'euronet' z których mbank też
    pobiera prowizję (najczęściej są to bankomaty banku millenium, więc nauka
    jeszcze przed tobą.
    Nie zmienia to faktu, że prowizja którą zapłaciłeś jest bardzo !!!!!! wysoka
    i powiem Ci szczerze, że też bym się wnerwił :-))
    Życzę usmiechu mimo wszystko :-) i Szczęśliwego Nowego Roku :-)