  • 1. Data: 2011-05-07 12:44:19
    Temat: mBank lokata jednodniowa - przedłużyli, ale utrudniają dostęp?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Czołem Grupowiczom,
    Pocztą wewnętrzną przyszło info, że promocja lokaty jednodniowej "Twój wyższy
    zysk" została przedłużona. Jednak tym razem w treści wiadomości nie mam linka
    umożliwiającego założenie lokaty. Poprzednia wiadomość wygasła, więc została
    automatycznie usunięta.
    Rozumiem, że pomysł marketingowców mBanku jest taki, żeby zrobić promocję, bo
    to się ładnie prezentuje w rankingach lokat, ale równocześnie trzeba zadbać
    aby klienci z niej nie korzystali i nie generowali dodatkowych kosztów?
    Pan na infolinii stwierdził, że tak jest od początku, że jedni te linki
    dostają, inni nie i mogą zakładać lokaty tylko via mLinia. Wcześniej link
    dostawałem, ale widać tym razem szczęście nie sprzyjało i nie zostałem
    wylosowany. Tyle, że mailu przy okazji jest info o jakiejś strukturze, ale o
    loterii nie wspominają ani słowem...

    Tomek

  • 2. Data: 2011-05-07 12:54:38
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > linka
    > umożliwiającego założenie lokaty. Poprzednia wiadomość wygasła, więc

    "Informujemy, że promocja mLOKATY jednodniowej Twój Wyższy Zysk i Twój
    Wyższy Zysk II została przedłużona do 06.06.2011 r. włącznie. Istniejące
    lokaty jednodniowe, założone do 04.05.2011 r. na warunkach promocyjnych,
    zostaną automatycznie odnowione"

    Czego nie rozumiesz w tym prostym tekście?
    Promocja tym razem polega na tym, że ISTNIEJĄCE lokaty zostaną odnowione
    Nikt ci tu nie obiecuje założenia nowej lokaty na promocyjnych warunkach
    więc link do zakładania jest niepotrzebny.

    -- Sławek

  • 3. Data: 2011-05-07 12:56:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iq3er3$5ur$...@i...gazeta.pl...

    Kompletne dno. U mnie w ogóle wiadomości zniknęły. A to co twierdzi
    konsultant to jakaś bzdura, wcześniej zawsze były linki w wiadomościach.
    Pozostaje próbować korzystać z ogólnego linku:
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Zakładania i zrywania tego telefonicznie sobie nie wyobrażam.

  • 4. Data: 2011-05-07 13:00:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Nikt ci tu nie obiecuje założenia nowej lokaty na promocyjnych warunkach
    > więc link do zakładania jest niepotrzebny.

    Tak? No to ja się dołączam do tych nierozumiejących. Dla mnie ten prosty
    tekst nie oznacza tego, co sugerujesz. Została przedłużona promocja Wyższy
    Zysk II, a ona nie polegała na przedłużaniu istniejących lokat, tylko na
    możliwości otwierania lokat.

  • 5. Data: 2011-05-07 13:06:58
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-05-07 14:54, Sławek pisze:

> [...]
    > Nikt ci tu nie obiecuje założenia nowej lokaty na promocyjnych warunkach więc link

    Chyba ty nie rozumiesz, komunikat jest identyczny jak poprzednie, jedynie linku
    brakuje.
    Nie napisali, że regulamin promocji sie zmienił, tak więc link powinien być.

  • 6. Data: 2011-05-07 13:43:45
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomasz Opalski wrote:
> [...]
    > "Twój wyższy zysk" została przedłużona. Jednak tym razem w treści
    > wiadomości nie mam linka umożliwiającego założenie lokaty. Poprzednia

    Faktycznie, jeszcze jak dostalem ten nowy mail "wewnetrzny" to mialem dostepny
    stary i chyba byl tam link do zalozenia nowej lokaty 4%. Teraz juz go nie ma-
    skasowali sami.

    Idea bank ma fajne lokaty na 5% (brak max kwoty, dla kazdego) a nawet 10% dla
    firm (10 000 i tylko jedna w tym przypadku). Korzystny okres 2-3MC a nie jak to
    maja niektorzy 6-36MC (ze stalym pewnie oprocentowaniem). Zaklada sie lokate w
    IDEA BANK bananalnie :)

    mBank sie skiepscil, inwestuja w placowki, reklamy to i na lokaty nie maja a
    moze prezes potrzebuje jakis helikopter? Kto go wie, przenosze wiekszosc do
    Idea banku albo jak znajdze to do innego banku.

    IDEA BANK 5% (a nawet 10% z warunkami) i obie z krotkimi terminami. Meritum ma
    ponizej 5% dla krotkich terminow... lipa. Getin - trzeba lazic do placowki po
    5.7% i to jak pisaliscie nie raz a ze dwa razy. Open nigdy nie korzystalem.

    Kto da wiecej procent przy duzych kwotach i terminach do pol roku?

  • 7. Data: 2011-05-07 14:37:41
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tomasz Opalski nadaje:

    Ale ją sobie zapisałeś, tak jak prosili?

  • 8. Data: 2011-05-07 15:12:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nikt ci tu nie obiecuje założenia nowej lokaty na promocyjnych warunkach
    > więc link do zakładania jest niepotrzebny.

    Oczywiście mylisz się. Tekst jest prosty, przyznaję, ale widać nie dla
    wszystkich. Po pierwsze to co piszesz nie wynika z tego, prostego tekstu. Po
    drugie jeśli ze zrozumieniem przeczytasz regulamin promocji, o której mowa,
    to być może zrozumiesz dlaczego napisałeś bzdurę. Uprzedzam, że tekst
    promocji nie jest dwu zdaniowym prostym tekstem.

  • 9. Data: 2011-05-07 16:42:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 14:56:22 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Pozostaje próbować korzystać z ogólnego linku:
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Próbowałem - po prostu wylogowuje

  • 10. Data: 2011-05-07 16:50:10