  • 1. Data: 2003-01-24 22:11:27
    Temat: [mBank] kot... w worku?
    Od: tenesu <t...@n...net>

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html

    "Kot ten jest dostarczany oddzielnie, w specjalnej ochronnej kopercie..."

    Czy ktos juz dostal tego kota? czy ta specjalna koperta to nie jest zwykly
    worek?

    tenesu

  • 2. Data: 2003-01-24 22:34:11
    Temat: Re: [mBank] kot... w worku?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktos juz dostal tego kota? czy ta specjalna koperta to nie jest zwykly

    Mnie najbardziej nurtuje to jak sie wabi ow kot. Rozumiem "Mruczus"
    albo "Wacek" ale "CVV2" ??? Biedne kocisko...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-01-25 00:35:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wilczek wrote:
    > Mnie najbardziej nurtuje to jak sie wabi ow kot. Rozumiem "Mruczus"
    > albo "Wacek" ale "CVV2" ??? Biedne kocisko...

    waaacek powiadasz,??? "D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2003-01-25 11:58:48
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie najbardziej nurtuje to jak sie wabi ow kot. Rozumiem "Mruczus"
    > albo "Wacek" ale "CVV2" ??? Biedne kocisko...

    nazywa sie: "SIVIVITUU" - jak mawia mlinka....

  • 5. Data: 2003-01-25 12:25:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wilczek napisał:

    >Mnie najbardziej nurtuje to jak sie wabi ow kot. Rozumiem "Mruczus"
    >albo "Wacek" ale "CVV2" ??? Biedne kocisko...

    Dlaczego biedne? Siwiwitu nie brzmi tak źle :-)

    Siwiwitu.... Siwiwitu do nogi...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 6. Data: 2003-01-25 12:27:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b0sm5o$8mf$1@news.onet.pl...
    > waaacek powiadasz,??? "D

    Pomasuj wacusia

  • 7. Data: 2003-01-25 12:31:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Siwiwitu.... Siwiwitu do nogi...

    To raczej psisko sie tak wola, moze swojego przechrzcze :))

    --
    JaKi