  • 1. Data: 2003-12-04 11:30:41
    Temat: mBank i cyfrowy polsat
    Od: "Wujek" <k...@m...pl>

    Ktoś wysyła przelewy za abonament za polsat ?
    co wpisujecie w tytule przelewu ? moża pozostawić pusty ?
    w końcu każdy wpłaca na swoje "indywidualne" konto w invest banku.

    pozdro.

  • 2. Data: 2003-12-04 13:17:45
    Temat: Re: mBank i cyfrowy polsat
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Wujek
    Thu, 4 Dec 2003 12:30:41 +0100 napisałeś:

    > Ktoś wysyła przelewy za abonament za polsat ?

    zlecenie stale.

    > co wpisujecie w tytule przelewu ?

    "abonament miesieczny - polsat cyfrowy"

    >moża pozostawić pusty ?

    zdecydowanie lepiej napisac za co sie placi.
    jak inaczej wyegzekwujesz, jesli ci wylacza? :)

    > w końcu każdy wpłaca na swoje "indywidualne" konto w invest banku.

    na to samo konto bedziesz wplacal np. zalegle oplaty.
    --
    Laik

  • 3. Data: 2003-12-04 21:33:50
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Wujek wrote:
    > Ktoś wysyła przelewy za abonament za polsat ?
    > co wpisujecie w tytule przelewu ? moża pozostawić pusty ?
    > w końcu każdy wpłaca na swoje "indywidualne" konto w invest banku.

    Po pierwsze nieswoje konto :-)

    Polsat Cyfrowy jest tzw. klientem masowym... Mają Całe centrum Rozliczeniowe
    w Poznaniu się zajmuje kontami Polszitu Cyfrowego.

    Z drogi (elixir) przelew jest prosty... Gorzej jak chcesz w jednostce banku
    wpłacić (tej która ma już wdrożonego Profil'a :-)
    Są do tego osobne kody transakcyjne i system wumaga podania calego numeru
    IBAN, a czesto ludzie przynoszą same stare numerki...
    I dysponenci mają jazde :-))))

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 4. Data: 2003-12-05 09:46:49
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    Użytkownik "Wujek" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś wysyła przelewy za abonament za polsat ?
    > co wpisujecie w tytule przelewu ?

    "abonament za STYCZEŃ 2004"

  • 5. Data: 2003-12-05 10:19:10
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:bqn5ts$gvg$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Wujek <k...@m...pl> typed:

    > Ktoś wysyła przelewy za abonament za polsat ?

    Chocby ja, zleceniem stalycm. Z duzym
    wyprzedzeniem czasowym w stosunku do
    terminu platnosci ze wzgledu na erhm
    balagan w ksiegowosci tej firmy.

    > co wpisujecie w tytule przelewu ?

    Zgodnie z tym co jest na oryginalnych drukach
    wpisuje numer klienta

    > moża pozostawić pusty ?

    Teoretycznie tak, ale dla zasady robie to co
    opisalem powyzej

    > w końcu każdy wpłaca na swoje "indywidualne" konto w invest
    > banku.

    Patrz wyzej. Teoretycznie masz racje, ale nie
    chce dawac pretekstu do tlumaczenia ze strony
    Polsatu ze przelew byl "nie taki jak trzeba"
    i dlatego go nie zaksiegowali / wylaczyli
    sygnal.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.