  • 21. Data: 2020-06-08 15:45:07
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 15:00, Budzik pisze:

    > Z jednym "ale" - ja do takich sklepów nie chodze gdzie mi przestawiaja
    > polki czesciej niz raz na 2 lata.
    > Gubie sie :)

    Skojarzyło mi się ze skeczem z Dudka - jak gość się na grzybach zgubił i
    przegapił II Wojnę Światową.
    P.G.

  • 22. Data: 2020-06-08 17:21:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    W dniu 2020-06-06 o 19:52, Wojciech Bancer pisze:

    >Ktoś nas tu śledzi? :)

    >Kiedyś myślałem, że Usenet nie ma absolutnie nic wspólnego z
    >reklamami.
    >Ale niedawno na p.m.e napisałem coś, co dotyczyło i TI (Texas
    >Instruments) i DCDC (przetwornice impulsowe) i EMC (kompatybilność
    >elektromagnetyczna).

    >I za jakiś czas na www.wp.pl między oglądanymi tekstami pojawił mi
    >się fragment noty aplikacyjnej TI dotyczący EMC w DCDC.
    >Przypadek?

    Niekoniecznie - google sprawdza strony ktore otwierales, wyszukiwania,
    i dopasowuje reklamy :-)
    aczkolwiek newsy wydawaly sie daleko ... chyba, ze z przegladarki
    obslugujesz.

    A inwigilacja permanentna - CKE powiadamia prokurature, bo dzis na 2h
    przed maturami ludzie zaczeli wyszukiwac w googlu "Wyspianski elementy
    fantastyczne" :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-06-08 19:00:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 17:21, J.F. pisze:

    > Niekoniecznie - google sprawdza strony ktore otwierales, wyszukiwania, i
    > dopasowuje reklamy :-)
    > aczkolwiek newsy wydawaly sie daleko ... chyba, ze z przegladarki
    > obslugujesz.

    Nie obsługuję z przeglądarki.
    Mogłem zajrzeć do opisu scalaka, o którym ktoś pisał, ale jakies tam
    zdanie o EMC dorzuciłem na pewno bez zaglądania gdziekolwiek.

    > A inwigilacja permanentna - CKE powiadamia prokurature, bo dzis na 2h
    > przed maturami ludzie zaczeli wyszukiwac w googlu "Wyspianski elementy
    > fantastyczne" :-)

    No i szukane hasło znajdzie się na p.b.b :)
    P.G.

  • 24. Data: 2020-06-08 20:27:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2020-06-01, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    >I lista wróciła.
    >Płatności > Ulubieni odbiorcy

    Zaraz zaraz ... nie przypominam sobie, zebym ustawial jakis jako
    ulubionych.
    A teraz widze, ze kilku mam zaznaczonych.

    Ale ... czy to nie bylo kiedys zwiazane z ustawieniem jako zaufany ?

    J.

  • 25. Data: 2020-06-08 22:34:31
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 15:41, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > I za jakiś czas na www.wp.pl między oglądanymi tekstami pojawił mi się
    > fragment noty aplikacyjnej TI dotyczący EMC w DCDC.

    Przypadek jest mniej prawdopodobny, raczej antywirus lub dostawca internetu.

  • 26. Data: 2020-06-08 22:39:19
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 20:27, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... nie przypominam sobie, zebym ustawial jakis jako
    > ulubionych.
    > A teraz widze, ze kilku mam zaznaczonych.

    Może zrobiłeś to w czasach dwucyfrowego oprocentowania na emaxie i
    zapomniałeś? :)

    > Ale ... czy to nie bylo kiedys zwiazane z ustawieniem jako zaufany ?\

    Nie, to osobna sprawa.

  • 27. Data: 2020-06-09 08:14:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I jeszcze szyld zmieniają ;-)

    -----

  • 28. Data: 2020-06-09 09:25:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po IP z którego przychodzą słowa kluczowe.
    Jak Was czytam na kompie, to mi później te przetwornice wyskakują w przeglądarce www
    w smart tv.
    Przez co stale wiem, czego TŻ szuka po sklepach i żadne buty ani kolor sukienki mnie
    nie zaskoczą ;-)

    -----

  • 29. Data: 2020-06-09 11:28:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Może zrobiłeś to w czasach dwucyfrowego oprocentowania na emaxie i
    >zapomniałeś? :)

    Jest to mozliwe ... moglbym popatrzec po kontach, ale wczoraj
    uporzadkowałem :-)
    Niektore istotnie byly bardzo stare..

    >Nie, to osobna sprawa.

    Wczoraj sie tego zaufania naszukalem. Bo teraz przypisane do konta, co
    akurat wydaje sie logiczne.
    I nazwa skrocona tez przypisana do konta, co tez jakby logiczne, ale
    bardziej ukryte ...

    J.

  • 30. Data: 2020-06-09 13:01:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >przeglądarce www w smart tv.
    >Przez co stale wiem, czego TŻ szuka po sklepach i żadne buty ani

    IP jest niebezpieczne.
    Wiele osob w pracy ma jedno wspolne wyjsciowe, lokalne potrafi sie
    zmienic,
    komorki chyba tez uzywaja wspolnego,
    neostrada zmienia.

    Identyfikator przegladarki/komputera lepszy, cookie unikalne, dane
    konta googla ... wiec pytanie jak to z tym smart tv ..

    -----

    J.