  • 1. Data: 2005-03-14 15:24:55
    Temat: mBank, eKonto pytanie?!? ;)
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie, skad bede wiedzial czy moje konto jest juz w pelni
    aktywne..? kilka dni temu odeslalem
    podpisana umowe. Moge na nie normalnie wejsc uruchamiac wszystko... nie ma
    tam zadnej informacji ze
    nie jest w pelni aktywne... czyli jest tak jak zanim wyslalem ta umowe. Czy
    tam cos sie zmieni na stornie,
    jak konto zostanie aktywowane?

    I jeszcze takie pytaniem, jesli konto nie jest do konca aktywne, to mozna
    wlplacac ale nie mozna wyplacac.. a
    co jesli np: zostana wplacone pieniadze na nie w pelni aktywne konto, a
    potem np: z jakis powodow mi go nie
    bede chcieli aktywowac? to czy te pieniadze juz przepadna?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-14 15:30:35
    Temat: Re: mBank, eKonto pytanie?!? ;)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    rom3k wrote:

> [...]
    > nie ma tam zadnej informacji ze
    > nie jest w pelni aktywne... czyli jest tak jak zanim wyslalem ta
    > umowe. Czy tam cos sie zmieni na stornie,

    Zadzwoń na mLinię
    albo metoda która działała rok temu więc pewnie działa i obecnie
    zdefiniuj przelew z datą przyszłą - na nieaktywnym nie pozwoli

  • 3. Data: 2005-03-14 15:35:12
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > bede chcieli aktywowac? to czy te pieniadze juz przepadna?

    zapewne poproszony bys byl wowczas o nr rachunku, na ktory wyslac forse,
    nie ma jednak takiej obawy, chytrzy na dziwaczna statystyke biznesmeni z
    bre - zapewne nie odmowia jeszcze jednej duszy by sie nia pochwalic, wiec
    konto ci zaloza, problem jak sie dowiedziec czy juz aktywne, bo ja nie
    wierze by ktos cie o tym poinformaowal, mysle ze najprosciej (i najtaniej)
    usilowac dokonac przelewu, jesli sie uda - to znaczy ze juz dziala, chyba,
    ze inni maja lepsze pomysly
    ;-)

  • 4. Data: 2005-03-14 15:43:55
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    nie mam nic na koncie, wiec probowalem przelac 1zl z mojego konta na moje
    konto i doszedlem do 2 kroku
    przelewu, gdzie poproszone mnie o haslo z listy hasel, kliknalem i
    wyskoczylo

    BGE0065 NA RACH NR I Z RACH NR MUSZA BYC ROZNE

    czy na podstawie tego mozna z twierdzic ze konto juz aktywne?
    pozdro

  • 5. Data: 2005-03-14 16:00:53
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > BGE0065 NA RACH NR I Z RACH NR MUSZA BYC ROZNE
    >
    > czy na podstawie tego mozna z twierdzic ze konto juz aktywne?
    > pozdro

    MZ nie. Wpisz inny numer rachunku.
    Pozostaje pytanie, czy system najpierw weryfikuje saldo konta, czy
    aktywność rachunku.
    Najlepiej by było, gdybys sprobowal przelac 1 grosz ze swojego konta na
    inne konto mbankowskie. Wtedy koszty przelewu wynosza 0.00, a jak
    przelew przejdzie to konto masz aktywne. Znajdz kogos z kontem w mbanku
    i sprobuj.
    PS. Nie prosciej zadzwonic na mlinie i po prostu zapytac czy konto jest
    juz aktywne? ;-)

  • 6. Data: 2005-03-14 16:03:31
    Od: "jakos tak" <s...@s...juz>

    > Mam takie pytanie,
    już sie boje tego pytania :/

> [...]
    > potem np: z jakis powodow mi go nie
    > bede chcieli aktywowac? to czy te pieniadze juz przepadna?

    Dam ci rade a właściwie taki magiczny numer 0-801-300-800 zadzwon tam:]
    Mlinki naprawde nie gryzą. Tak zasmieczasz tylko grupe pytaniami na miare 10
    letniego dziecka.

  • 7. Data: 2005-03-14 16:25:51
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > Dam ci rade a właściwie taki magiczny numer 0-801-300-800 zadzwon tam:]
    > Mlinki naprawde nie gryzą. Tak zasmieczasz tylko grupe pytaniami na miare
    10
    > letniego dziecka.

    ok zadzwonilem, niestety nieaktywne jeszcze :(
    pozdro

  • 8. Data: 2005-03-14 16:32:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rom3k napisał(a):
> [...]
    > wyskoczylo
    >
    > BGE0065 NA RACH NR I Z RACH NR MUSZA BYC ROZNE
    >
    > czy na podstawie tego mozna z twierdzic ze konto juz aktywne?

    Ponownie dam IDENTYCZNĄ radę:

    pomyśl...

  • 9. Data: 2005-03-14 18:04:40
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    jakos tak napisał(a):

    > Mlinki naprawde nie gryzą. Tak zasmieczasz tylko grupe pytaniami na miare 10
    > letniego dziecka.

    ale za to ile rozrywki dostarcza ;-)))

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 10. Data: 2005-03-14 22:00:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > BGE0065 NA RACH NR I Z RACH NR MUSZA BYC ROZNE

    Jakim to trzeba byc idiota, by probowac przelewac pieniadze ze swojego konta
    na to samo swoje konto.
    Horror

    Pozdrawiam
    SDD