  • 1. Data: 2007-06-21 19:10:27
    Temat: mBank - dziwny zwrot odsetek
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Potrzebowałem ostatnio "na już" gotówkę i wziąłem z KK mBanku 100zł. Tego
    samego dnia spłaciłem 105zł żeby nie naliczyli odsetek. Innych operacji w tym
    okresie rozliczeniowym nie było. Jest już nowy okres rozliczeniowy, patrzę na
    operacje bieżące a tam 0,10zł "ZWROT ODSETEK" (jako uznanie na kartę). Skąd
    coś takiego się wzięło?

    Sinus

  • 2. Data: 2007-06-21 19:22:21
    Temat: Re: mBank - dziwny zwrot odsetek
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sinus pisze:
> [...]
    > operacje bieżące a tam 0,10zł "ZWROT ODSETEK" (jako uznanie na kartę). Skąd

    Potrzebne dodatkowe dane:
    data wypłaty
    data zaksięgowania wypłaty
    dzień generowania wyciągu