  • Data: 2008-01-15 21:44:58
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Narciarskie Akcesoria" <j...@p...com.tw> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:23adf1a3-a68d-467a-ad28-498faf4275e3@s19g2000pr
    g.googlegroups.com...
    Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    Mam to samo!! 15 razy pobrano mi 1200zł. Data wczorajsza, ksiegowane
    dzisiaj. Kur*** mało zawału nie dostałem w pierwszej chwili. Myslaęłm ze mi
    karte skopiowali, ale powoli dotarło do mnie że mam dzienny limit 3k to raz,
    a dwa że miałem tylko 500zł, wiec 18000 bez dopuszczalnego debetu nikt by
    nie wypłącił, a ja prawa do debetu nie mam. Także trzeba czekać do jutra.

    Zeby raz sie pomylili i coś dołożyli! To bym szybko przelew zrobił na drugie
    konto, poki by nie zdązyli zabrać ;) Żartuje oczywiscie.