    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
    Date: Thu, 23 Jun 2016 15:22:32 +0200

    dyskusyjnych:nkg9ol$u0i$...@n...chmurka.net...
    >Wydawało mi się, że standardowa KK mBanku ma coś takiego, że jak
    >wyjeżdżając samochodem za granicę zatankuję płacąc karta to jest
    >jakieś ubezpieczenie turystyczne. Chciałem wczoraj znaleźć warunki i
    >jakoś mi się nie udało.

    >Czy prawidłowa diagnoza jest taka: "Masz rację, wydawało Ci się", czy
    >może jednak coś jest, tylko jestem ślepy.

    Wydaje mi sie, ze "wydawalo Ci sie".

    Mbank oferuje rozne ubezpieczenia turystyczne, oraz ... karty owszem,
    oferowaly cos takiego, ale to raczej jak za wyjazd, tzn za wycieczke
    czy lot zaplaciles karta, to jakies tam ubezpieczenie bylo. Za benzyne
    nie.

    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/ubezpiecze
    nia/dla-posiadaczy-kart-bankowych/ubezpieczenie-podr
    ozne/#/dlaczego-warto/

    P.S. a moze i nie wydawalo
    https://www.mbank.pl/forum/watek,996173,ubezpieczeni
    e-bezpieczna-podroz,1.html

    Tym niemniej - za darmo, to tylko po mordzie mozna dostac, a za 4 zl
    wiele bym sie nie spodziewal :-)

    J.