  • 1. Data: 2003-05-22 10:47:02
    Temat: [mBank] KK i limit !!
    Od: o...@p...onet.pl

    Hej,

    Gawedzilem wczoraj z mLinia o wydawaniu KK na podstawie _tylko_ wplywow na
    rachunek. I wiecie co sie okazalo !??! eKonto jest brane pod uwagę, eMax jest
    brany pod uwagę, a lokaty _nie_ sa brane !!!

    Nie wydaje Wam sie, ze takie podejscie banku jest lekko absurdalne ?!

    Dochodzimy do wniosku: chcesz miec wiekszy limit na KK, zerwij lokate ! Ktory
    to wniosek chyba nie lezy w interesie banku ?! A moze sie myle...

    oN

  • 2. Data: 2003-05-22 10:58:22
    Temat: Re: [mBank] KK i limit !!
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się o...@p...onet.pl. Rzuciłem więc wszystko i czytam:

> [...]
    > Dochodzimy do wniosku: chcesz miec wiekszy limit na KK, zerwij lokate ! Ktory
    > to wniosek chyba nie lezy w interesie banku ?! A moze sie myle...
    Przecież na lokacie są blokowane pieniądze z eMaxa lub eKonta - gdzie tu
    wpływ ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-05-22 10:58:34
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    jest
    > brany pod uwagę, a lokaty _nie_ sa brane !!!

    to chyba jest jasne, sam piszesz o wplywach na rachunek a nie o stanie lokat
    bank jest zainteresowanym stalym doplywem srodkow a nie jednorazowa lokata
    na ktora to kase mozesz od kogos pozyczyc by po wydaniu karty lokate
    zlikwidowac
    a majac KK naciagnac bank

  • 4. Data: 2003-05-22 14:13:41
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > bank jest zainteresowanym stalym doplywem srodkow a nie jednorazowa lokata
    > na ktora to kase mozesz od kogos pozyczyc by po wydaniu karty lokate

    Ktory klient jest dal banku lepszy: ten co trzyma od jakis 18 miesiecy (z
    czasow lokat antybelkowy) powiedzmy 50 000 PLN, czy ten ktoremu wplywa co
    miesiac na dwa dni 2500 PLN ?
    I jak mysisz, ktora kwote jest latwiej na podane okresy pozyczyc od kumpla ?

    Ale to tak naprawde na marginesie, sprecyzuje chodzilo mi o to, ze suma lokat
    _nie_ma_zadnego_ wplywu na wielkosc limitu kredytowego, ktory przyznaje bank.
    Klient ktory ma 50000 na lokatach i 2500 wplywu co miesiac dostanie taki sam
    limit jak ten co ma tylko 2500 wplywu. Ma to sens ? Dla mnie nie....

    oN

  • 5. Data: 2003-05-22 14:25:50
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > miesiac na dwa dni 2500 PLN ?
    > I jak mysisz, ktora kwote jest latwiej na podane okresy pozyczyc od kumpla

    zdecydowanie lepszym klientem jest ten ktory ma stale wplywy, kazdy
    bankowiec Ci to powie
    i nie mowimy tutaj o wplatach wlasnych tylko o stalych wplywach wynikajacych
    ze stosunku pracy lub pokrewnego

> [...]
    sam
    > limit jak ten co ma tylko 2500 wplywu. Ma to sens ? Dla mnie nie....

    po prostu banki nie biora pod uwage lokat, tak juz jest

    poza tym kk mozesz wyrobic w kazdym banku, nawet nie majac tam rachunku,
    lokat czy jakichkolwiek wplywow

    przynosisz zaswiadczenie o zatrudnieniu i zarobkach i bank ocenia twoja
    zdolnosc
    kredytowa i do tego dostosowuje limit na karcie

    poza tym nalezy pamietac, ze bank dajac ci kk udziela ci kredytu
    i zainteresowany jest jego terminowa splata, a stale wplywy i zatrudnienie
    daja taka gwarancje

    natomiast kiedys tam zalozona lokata NIE

    pozdrawiam
    Bob

  • 6. Data: 2003-05-22 14:39:39
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > bankowiec Ci to powie
    > i nie mowimy tutaj o wplatach wlasnych tylko o stalych wplywach wynikajacych

    A skad bankowiec wie z jakiego stosunku sa to wplywy ?

    > lokat
    > bank.
    > sam
    >
    > po prostu banki nie biora pod uwage lokat, tak juz jest

    Biora, biora, Millennium, MultiBank...zaden problem, bierzesz kredytowke pod
    lokate.

> [...]
    >
    > poza tym nalezy pamietac, ze bank dajac ci kk udziela ci kredytu
    > i zainteresowany jest jego terminowa splata, a stale wplywy i zatrudnienie

    Buhahaah... nie daja, zadnej gwarancji... dzis pracuje, jutro nie, bo mi sie
    nie chce :) I co mi bank zrobi ? Najwyzej do BIK (czy jak sie nazywa ta czarna
    lista) moze mnie zapisac...

    > natomiast kiedys tam zalozona lokata NIE

    A w przypadku lokaty, bank sobie sciaga ile mu jestem winny. A w przypadku
    likwidacji lokaty przed terminem z automatu blokuje wszystkie KK. Proste ?

    Zastanawiam się kiedy nasz system bankowy ulegnie wzglednej cywilizacji...

    oN

  • 7. Data: 2003-05-22 14:43:27
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >poza tym nalezy pamietac, ze bank dajac ci kk udziela ci kredytu
    >i zainteresowany jest jego terminowa splata, a stale wplywy i zatrudnienie
    >daja taka gwarancje

    ROTFL. Raczysz zartowac? Jestes 100% pewien, ze jutro Cie szef nie zwolni?

    --
    pzdr
    pedroz

  • 8. Data: 2003-05-23 09:23:07
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    o...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    [...]
    [...]
    > A w przypadku lokaty, bank sobie sciaga ile mu jestem winny. A w przypadku
    > likwidacji lokaty przed terminem z automatu blokuje wszystkie KK. Proste ?

    OIMW multibank daje KK "pod zastaw" lokaty.
    Wydaje mi się że mBank tez będzie.

    KJ

  • 9. Data: 2003-05-24 16:34:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "pedroz" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Raczysz zartowac? Jestes 100% pewien, ze jutro Cie szef nie zwolni?

    Ja jestem ;]

    Pozdrawiam,
    Washko