  • 1. Data: 2005-02-26 09:44:06
    Temat: - mBank - Czy w soboty są księgowane wpłaty ??
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Czy w soboty są księgowane wpłaty na konto w mBanku ?? Czekam na przelew i
    nie wiem czy wpłaty są księgowane tylko w dni robocze - pozdrawiam

    PS dotyczy przelewu z innego banku

    --

    www.kredyt.org.pl

  • 2. Data: 2005-02-26 09:46:24
    Temat: Re: - mBank - Czy w soboty są księgowane wpłaty ??
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    @dams napisał(a):
    > Czy w soboty są księgowane wpłaty na konto w mBanku ?? Czekam na przelew i
    > nie wiem czy wpłaty są księgowane tylko w dni robocze - pozdrawiam

    Wpłaty tak ;-)
    Przelewy zewnętrzne nie.
    A dokładniej to w weekendy przelewy w ogóle nie są wysyłane, więc nie ma
    co księgować.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-02-28 22:30:23
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > Wpłaty tak ;-)
    > Przelewy zewnętrzne nie.
    > A dokładniej to w weekendy przelewy w ogóle nie są wysyłane, więc nie ma
    > co księgować.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    > --
    W weekend chodzą przelewy tylko w tym samym banku bo KIR nie pracuje, więc o
    przelewach do obcego banku nie ma mowy. Sądzę, że nawet do obcych banków z
    grupy BRE (MultiBank, BRE Bank) przelew zlecony w weekend dojdzie w
    poniedziałek.

  • 4. Data: 2005-03-01 09:01:36
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Paweł Nyczaj said the following On 2005-02-28 23:30:
    [...]

    > przelewach do obcego banku nie ma mowy. Sądzę, że nawet do obcych banków z
    > grupy BRE (MultiBank, BRE Bank) przelew zlecony w weekend dojdzie w

    Grr, moze do FAQ dopisać, że Multi,mBank, i duże BRE to _jeden_ bank.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-03-01 09:54:03
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Kamil Jońca*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Grr, moze do FAQ dopisać, że Multi,mBank, i duże BRE to _jeden_ bank.
    > KJ

    ...gdzie przelewy między nimi nie chodzę w dni wolne od pracy...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 6. Data: 2005-03-01 14:15:11
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Paweł Nyczaj said the following On 2005-02-28 23:30:
    > [...]
    >
    > Grr, moze do FAQ dopisać, że Multi,mBank, i duże BRE to _jeden_ bank.
    > KJ

    Jest różnica między bankiem a grupą bankową. BRE jest właśnie grupą banków
    posiadającą kilka niezależnych banków. To, że należą do tej samej grupy nie
    zmienia faktu, że mBank, MultiBank i BRE to jednak nawzajem obce sobie banki
    i przelewy między nimi powinny iść przez KIR. Dowodem na to jest choćby
    fakt, że nie zrobimy bezpłatnego przelewu do mBanku w placówce Multi czy
    BRE.

  • 7. Data: 2005-03-01 14:19:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Paweł Nyczaj said the following On 2005-03-01 15:15:
    [...]

    > Jest różnica między bankiem a grupą bankową. BRE jest właśnie grupą banków
    > posiadającą kilka niezależnych banków.
    MOże i ma. Bank Częstochowa czy jakoś tak.

    To, że należą do tej samej grupy nie
    > zmienia faktu, że mBank, MultiBank i BRE to jednak nawzajem obce sobie banki
    Brednie.
    > i przelewy między nimi powinny iść przez KIR.
    Nie idą przez KIR, uzasadnienie w archiwum.

    Dowodem na to jest choćby
    > fakt, że nie zrobimy bezpłatnego przelewu do mBanku w placówce Multi czy
    > BRE.
    A to niby czego ma dowodzić ? Ja z konta 'Taryfa "0"' nie zrobię
    darmowego przelewu gdziekolwiek.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-03-01 14:47:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > A to niby czego ma dowodzić ? Ja z konta 'Taryfa "0"' nie zrobię
    > darmowego przelewu gdziekolwiek.

    i tu sie mylisz - od dzis do koca roku mozemy robic w ING Online
    darmowe przelewy na obce banki. Żeby bylo śmieszniej to przelew
    internetowy na ING jest nadal płatny 1 zł :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-03-01 15:15:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmienia faktu, że mBank, MultiBank i BRE to jednak nawzajem obce sobie banki
    > i przelewy między nimi powinny iść przez KIR.

    Może zamiast gdybać, lepiej sprawdzić w BRE?
    "Klienci indywidualni mogą skorzystać z oferty
    mBanku, MultiBanku i Multiportu &#8211; _trzech_części_BRE_Banku_
    zorientowanych na nowoczesne usługi bankowości detalicznej.
    Wiele nowoczesnych instrumentów i usług dla tego kręgu
    Klientów znajduje się także w ofercie pozostałych spółek Grupy...
    BRE Leasing,
    Domu Inwestycyjnego BRE Banku,
    PTE Skarbiec-Emerytura oraz Skarbca TFI,
    BRE.locum "

    > Dowodem na to jest choćby fakt, że nie zrobimy
    > bezpłatnego przelewu do mBanku w placówce Multi czy BRE.
    Ten dowód tego nie dowodzi ;-)

  • 10. Data: 2005-03-01 16:18:03
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    >

    > i tu sie mylisz - od dzis do koca roku mozemy robic w ING Online darmowe
    > przelewy na obce banki. Żeby bylo śmieszniej to przelew internetowy na

    To dla "Taryfy 0" czy w ogóle? Nie widzę nic na stronie...