  • Data: 2002-02-01 10:10:42
    Temat: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MP" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a3do0f$b9c$1@news.tpi.pl...
    > Poza tym jak nie już, to bardzo szybko oprocentowanie obniżą także inne
    > banki. I co wtedy - pieniążki znów wrócą do mBanku? I dalej będzie to
    > najlepszy bank, bo... wysokie oprocentowanie, przelewy bez opłat, itd.

    Dlaczego najlepszy? Znam bank, ktory przez ostatnie pol roku byl "lepszy"
    dla klientow pod wzgledem oprocentowania od mBanku, ma bezplatne przelewy
    itd.

    > P.S.
    > Dziś już nikt nie pamięta, że mBank nie obniżył oprocentowania przez
    > cały grudzień.

    ... i mimo to nie mial najwyzszego oprocentowania w bankach wirtualnych...

    Pozdrawiam

    PS
    Ja nie jestem za bojkotem. Bojkot jest dla mnie smieszny, poniewaz nie
    zmieni to polityki mBanku. Trzymam pieniadze tam, gdzie sa lepsze warunki.
    Na lokacie terminowej w mbanku rowniez...(>=11.6%)