  • 1. Data: 2006-01-23 15:31:24
    Temat: [mBank] 4*eMax+
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dla tych co nie wiedzą:
    Od pewnego czasu można mieć 4 rachunki eMax+ w mBanku

  • 2. Data: 2006-01-23 15:46:22
    Temat: Re: [mBank] 4*eMax+
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Dla tych co nie wiedzą:
    > Od pewnego czasu można mieć 4 rachunki eMax+ w mBanku

    ale chyba bez eKonta

  • 3. Data: 2006-01-23 16:25:58
    Od: "sos" <n...@o...pl>

    > Dla tych co nie wiedzą:
    > Od pewnego czasu można mieć 4 rachunki eMax+ w mBanku

    a w jakim celu ?

  • 4. Data: 2006-01-23 16:40:15
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    sos zapodał(-a):
    > a w jakim celu ?

    Rozkładasz oszczędności na kilka kont i bez problemu
    wyciągasz więcej, niż 2 razy pieniążki (w miesiącu).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2006-01-23 17:17:43
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2006 16:31:24 +0100, jureq napisał(a):

    > Dla tych co nie wiedzą:
    > Od pewnego czasu można mieć 4 rachunki eMax+ w mBanku

    tak wszystkim, ofivjalnie, czy to jakis trick jest?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2006-01-23 17:33:24
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > wyciągasz więcej, niż 2 razy pieniążki (w miesiącu).

    to można więcej niż 2 razy??
    myślałem, że tylko 1 raz jest bezpłatnie
    czyżby coś się zmieniło??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2006-01-23 17:52:14
    Od: "artek" <b...@k...chip.pl>

    sandokan wrote:

    > to można więcej niż 2 razy??
    > myślałem, że tylko 1 raz jest bezpłatnie
    > czyżby coś się zmieniło??

    jak sie ma 2 emax+ to 2 razy

    --
    ARtek

  • 8. Data: 2006-01-23 17:53:00
    Od: Azazel <j...@g...w.pl>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

    > Dla tych co nie wiedzą:
    > Od pewnego czasu można mieć 4 rachunki eMax+ w mBanku

    No faktycznie pojawiło się w ichnim FAQ że każdy klient może otworzyć do
    czterech eMax'ów i czterech eMaxPlus'ów. Tyle, że cztery pytania wyżej
    jest informacja, że klient może mieć tylko trzy eMaxPlus.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    4,1#49

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    4,1#518

    sama radość czytać takie sprzeczności.

    Pozdrawiam
    A.

  • 9. Data: 2006-01-23 20:56:31
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    sandokan zapodał(-a):
    > to można więcej niż 2 razy??
    > myślałem, że tylko 1 raz jest bezpłatnie
    > czyżby coś się zmieniło??

    1 raz w ciągu miesiąca z _jednego_ konta:
    - jak masz jedno konto, to możesz raz...
    - jak masz dwa konta, to możesz dwa razy
    - jak masz trzy konta, to możesz trzy razy :>

  • 10. Data: 2006-01-24 09:48:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > tak wszystkim, ofivjalnie, czy to jakis trick jest?

    Zobaczyłem FAQ, zadzwoniłem, mam 4 szt. Wszystko to razem trwało 5
    minut.