  • Data: 2004-09-11 13:02:57
    Temat: Re: mBank
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <gt2kon6iezb4$.dlg@q.w.e.r.t.y>, Daniel Karasek wrote:

    > to co mi przeszkadza (dlatego na razie nie używam):
    > -przelewy za 50gr, (konkurencja ma za free)
    > -za mało bezpłatnych bankomatów (euronet mam za daleko)
    > -brak papierowego wyciągu z konta, (wystarczyła by taka opcja drukuj tylko
    > żeby wyglądało to jak wyciąg)
    > -brak bezpłatnej mLini (ale to ew mozna sobie odpuścić)

    Jeśli się nic nie zmieniło, a chyba nie to:
    - "przelewy zaplanowane" kryją się... w "historii" (to coś jak
    wychodzenie z windowsów przez naciśnięcie guzika "start")
    - brak zebranych w jednym miejscu informacji dotyczących pieniędzy
    mających opuścić w przyszłości konto (trzeba sprawdzać oddzielnie w
    "zaplanowanych" i w "stałych")
    - brak możliwości otwarcia pierwszej lokaty przez internet

    > i dlatego używam VW bo nie ma tych minusów

    Ale za to ma mnóstwo innych i jeden plus, który skutecznie przysłania
    niektórym te minusy - jest tanie jak Biedronka.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę