  • Data: 2002-03-28 17:38:33
    Temat: Re: mBIZNES konto
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    news:a7vicg$p3q$1@news.tpi.pl...

    > ??
    > dowolny przelew juz jest wyceniony na 1 zl !
    > przelew do zus - od lipca - koszt nieznany - osobiscie przypuszzam, ze w
    > granicach 2 zl za jeden przelew - jako polowa obecnej oplaty za przelew
    > przez g-linke

    Powtorze jeszcze raz. Przelew do ZUS za pomoca Internetu, WAP oraz IVR ma
    byc bezplatny. I wyraznie jest to napisane w TOiP. Promocja dotyczy
    przelewow skladanych za posrednictwem mLinii. Wlasnie brak oplaty za
    przelewy do ZUS-u sa jedna z cech, ktore wyrozniaja ten rachunek wsrod
    innych rachunkow firmowych. Po prostu mBank poszedl w odwrotnym kierunku.
    Inne banki mowia musisz zaplacic za ZUS przelewem to wyciagniemy od ciebie
    jak najwiecej, w mBanku mowia musisz wykonac ten przelew, a od nas mozesz za
    darmo ;). Hehe... chyba mi sie pomieszalo z Multi ;).

    > hmm, karta VElektron za praiwe 50 zl rocznie + spore oplaty - hmm, no to
    > chyba drozszej nie ma nawet izzy jest tansze :-))))))))) pomijajac limit
    > 1000 zl - dziennie - he he - sorry - ale przy dzialalnosc gospodarczej to
    > raczej rechot niz karta :-)))

    Co do limitow to zgadzam sie. Mysle nawet, ze za jakis czas bank je
    podniesie. Z drugiej strony trzeba pamietac, ze wiekszosc platnosci jest
    wykonywana przelewami.

    > Plusem moze byc tylko i wylacznie bezplatne prowadzenie - dla tego faktu
    > mozna zalozyc - i nie uzywac - bo nic nie kostuje - ale to zdecydowanie za
    > malo jak na oferte rynkową ! Niestety oceniam tę ofertę jako zdecydowanie
    > gorszą niż inteligo - a jak zmienią funkcjonalność - to może zmienię
    zdanie
    > !

    Nie dyskutuje z tym. Rachunku w Inteligo nie mialem. Natomiast jak porownam
    z funkcjonalnoscia Telepekao24 to mBank wypada lepiej.

    Maciej