  • 1. Data: 2003-09-21 19:41:49
    Temat: lynx a sprawa mbanku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    właśnie zabawiam się lynxem w trybie tekstowym (dla dociekliwych czytelników
    nagłówków: na innej maszynie, teraz piszę spod windows :) i dostaję
    komunikat "SSL error: unable to get local issuer certificate" - pytanie
    brzmi: co mam zainstalować/uruchomić aby to zadziałało? System - FreeBSD 5.1
    Dzięki za odpowiedzi,

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 2. Data: 2003-09-21 20:41:14
    Temat: Re: lynx a sprawa mbanku
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > brzmi: co mam zainstalować/uruchomić aby to zadziałało? System - FreeBSD 5.1

    Netscape albo IE ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-09-21 20:54:36
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    KrzysiekPP napisal/a:

    > IE ;)

    a jest taki port dla trybu textowego? no to wchodzę w to ;))

    zbiggy

  • 4. Data: 2003-09-22 09:48:14
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jest taki port dla trybu textowego? no to wchodzę w to ;))

    A jest chyba jakaś biblioteka wyświetlająca programy graficzne w ascii-art.
    Nawet da się na tym oglądać filmy. :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2003-09-22 10:37:30
    Od: "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl>

    > "SSL error: unable to get local issuer certificate"

    Niestety Lynx nie obsługuje szyfrowania sesji, więc słabo nadaje się
    do korzystania z serwisów bankowych. Wielka szkoda, bo bardzo
    lubię Lynxa (i też mam FreeBSD :-)).

    Pozdrawiam
    ** Bogusław Lichoński

  • 6. Data: 2003-09-22 10:55:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl> wrote:

    > Niestety Lynx nie obsługuje szyfrowania sesji, więc słabo nadaje się
    > do korzystania z serwisów bankowych. Wielka szkoda, bo bardzo
    > lubię Lynxa (i też mam FreeBSD :-)).

    A kto Ci takich bzdur naopowiadał?

    [trzypion@ornak trzypion]$ lynx https://www.mbank.com.pl/
    Homepage [blank.gif]
    email
    [blank.gif]
    telefon
    [blank.gif]
    regulamin
    [blank.gif]
    bezpieczenstwo
    [blank.gif]
    Pomoc
    [blank.gif]
    spis tresci

    Logowanie do systemu
    Pomoc
    Identyfikator ________________
    Hasl/o ________________
    Zatwierdz

    Nie przegap oferty tygodnia...
    (aktualizacja w kazdy wtorek)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-09-22 11:40:09
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Bogusław Lichoński" <b...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:2ajmkb.qva.ln@debet.vianet...

    > Niestety Lynx nie obsługuje szyfrowania sesji, więc słabo nadaje się
    > do korzystania z serwisów bankowych. Wielka szkoda, bo bardzo
    > lubię Lynxa (i też mam FreeBSD :-)).

    Lynx obsługuje links też, aczkolwiek nie sprawdza, czy certyfikat
    jest "dobry", więc nie zabezpiecza przed atakiem typu
    main in the middle.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 8. Data: 2003-09-24 13:09:50
    Temat: Re: [OT] lynx a sprawa mbanku
    Od: "Lukasz Jokiel" <L...@c...trzeba.wyciac.klonex.com.pl>

    On Mon, 22 Sep 2003 11:48:14 +0200, Artur Czeczko wrote:

    > Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jest chyba jakaś biblioteka wyświetlająca programy graficzne w ascii-art.
    > Nawet da się na tym oglądać filmy. :-)

    mplayer -vo aa

    --
    -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
    CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services