  • 1. Data: 2006-10-23 09:46:00
    Temat: loteria VISA - pytanie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Witajcie,

    Czy ktoś z naszych :-) wygrał coś może w organizowanej cyklicznie
    loterii VISA?

    Pytam dlatego, bo zastanawiam się, czy:
    a) koniecznie należy trzymać wszystkie slipy z zarejestrowanych
    transakcji (czy są one weryfikowane, czy może wystarczy np. wydruk z
    banku/wyciąg/cokolwiek innego)
    b) koniecznie należy trzymać dodatkowo wszystkie paragony do
    zarejestrowanych transakcji (to już chyba nie?)

    Po prostu najłatwiej byłoby mi zarejestrować wszystko hurtem, na
    początku stycznia, na podstawie wyciągu z KK. A trzymanie kilogramów
    papierzysk nie należy do mojego hobby. ;-)
    Z drugiej strony zawsze można zamówić w banku kopię slipa, jeżeli się
    okaże, że wygrałem Toyotę. ;-)

    Leguramin mówi, iż:
    "Uczestnik loterii jest obowiązany do zachowania wydruku z terminala lub
    wydruku potwierdzenia przelewu dotyczących zgłoszonej transakcji w celu
    ich weryfikacji przez Organizatora loterii pod rygorem utraty prawa do
    odbioru nagrody."

    Ale o co chodzi z tym potwierdzeniem przelewu to naprawdę nie rozumiem......

    WN

  • 2. Data: 2006-10-23 10:30:03
    Temat: Re: loteria VISA - pytanie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > wydruku potwierdzenia przelewu dotyczących zgłoszonej transakcji w celu
    > ich weryfikacji przez Organizatora loterii pod rygorem utraty prawa do

    jakos nie wierze w takie automatyczne loterie, lepsza jest ta
    organizowana jest MC, aby wziac udzial musisz zarejestrowac transakcje,
    a dowodem jest albo slip albo zestawienie transakcji

    poza tym w loterii organizowanej przez VISA nigdy nic nie wygralem, a w
    tej MC zawsze jakis gadzecik wpadnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-23 10:33:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > jakos nie wierze w takie automatyczne loterie, lepsza jest ta
    > organizowana jest MC, aby wziac udzial musisz zarejestrowac transakcje,
    > a dowodem jest albo slip albo zestawienie transakcji

    W loterii VISA też przecież trzeba rejestrować transakcje.

  • 4. Data: 2006-10-23 11:10:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 12:30:03 +0200, RobertS napisał(a):

    > jakos nie wierze w takie automatyczne loterie, lepsza jest ta
    > organizowana jest MC, aby wziac udzial musisz zarejestrowac transakcje,
    > a dowodem jest albo slip albo zestawienie transakcji

    W tej VISA jest tak samo - tzn. też trzeba się rejestrować. Czy trzeba
    trzymać slipy - chyba nie, bo na stronie VISA nie widać nic na ten temat.
    A z MC ostatnio bida, tylko jakieś maestro-promocje :(

    > poza tym w loterii organizowanej przez VISA nigdy nic nie wygralem, a w
    > tej MC zawsze jakis gadzecik wpadnie ;-)

    Żeby w MC coś dostać, trzeba było kupować zaraz po północy z czwartku na
    piątek - inaczej to trzeba było mieć sporego fuksa :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 5. Data: 2006-10-23 11:22:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > W tej VISA jest tak samo - tzn. też trzeba się rejestrować. Czy trzeba
    > trzymać slipy - chyba nie, bo na stronie VISA nie widać nic na ten temat.

    No ale właśnie w leguraminie jest:
[...]

    Wydruk z terminala - slip. Ale o co chodziło poecie z wydrukiem
    potwierdzenia przelewu?

    Żeby na visa.pl jakiś kontakt był, to by chyba było za dobrze...

  • 6. Data: 2006-10-23 13:30:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > W loterii VISA też przecież trzeba rejestrować transakcje.

    a faktycznie, pamietam, ze kiedys tak bylo, ze wszystkie transakcje
    "z automatu" trafialy na loterie...wiece bede musial porejestrowac swoje

    dodatkowo jak ktos ma VISE lub MC z citka to jest tam loteria polegajaca
    na tym, ze wygrywa sie jak min. dwie ostatnie cyfry z kodu autoryzacji
    sa takie same jak te z numeru karty ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-10-23 13:31:29
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Żeby w MC coś dostać, trzeba było kupować zaraz po północy z czwartku na
    > piątek - inaczej to trzeba było mieć sporego fuksa :)
    >
    > Pozdrawiam,

    no i wlasnie za kazdym razem tak robilem...chociaz raz mi sie zdarzylo,
    ze dostalem nagrode gwarantowana za transakcje wykonana dopiero w sobote
    rano ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-10-23 14:43:57
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ehi30h$li4$1@news.elsat.net.pl...
> [...]
    > banku/wyciąg/cokolwiek innego)
    > b) koniecznie należy trzymać dodatkowo wszystkie paragony do
    > zarejestrowanych transakcji (to już chyba nie?)

    [...]
    > Ale o co chodzi z tym potwierdzeniem przelewu to naprawdę nie
    > rozumiem......

    Wygrałem w lecie prenumeratę :-)
    Trzeba było wysłać slipa i jeszcze wypełnić jakiś przysłany papier dotyczący
    wyboru nagrody.

    Co do potwierdzenia przelewu to pewnie chodzi o transakcje przez internet.

    --
    Pozdrawiam,
    Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2006-10-23 14:52:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 15:31:29 +0200, RobertS napisał(a):
    > no i wlasnie za kazdym razem tak robilem...chociaz raz mi sie zdarzylo,
    > ze dostalem nagrode gwarantowana za transakcje wykonana dopiero w sobote
    > rano ;-)

    Mi raz się udało przy transakcji w piątek o 7 rano - ale fuksem, bo zostałem
    obdarowany "z listy rezerwowej"...

    Z drugiej strony - ciekaw jestem czy by nie przeszedł numer typu: parę minut
    po północy zarejestrować zakup za X pln, a potem spokojnie za dnia zrobić
    zakupy. Jako dowód transakcji - wyciąg z banku... :)

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2006-10-24 13:51:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > po północy zarejestrować zakup za X pln, a potem spokojnie za dnia zrobić
    > zakupy. Jako dowód transakcji - wyciąg z banku... :)

    a wiesz, ze na to nie wpadlem i wydaje sie, ze to jest dobry pomysl...
    wazny jest de facto moment rejestracji transakcji, a nie fizyczny moment
    jej wykonania

    slip nie jest potrzebny (jest na nim godzina), wystarczy wyciąg bankowy,
    na ktorym jej oczywiscie nie ma ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS