  • 1. Data: 2006-10-23 08:00:33
    Temat: Denominacja w Polsce a monety?
    Od: "Mar@zky" <a...@N...op.pl>

    Nie wiem czy istnieje bardziej odpowiednia grupa ale mam pytanie odnośnie
    denominacji w Polsce. Jak wiadomo weszła około roku 1994-go. To może niech
    mi ktoś wytłumaczy na jakiej podstawie znajduję całe mnóstwo monet które
    noszą rok produkcji 1990 i 1992 czyli jeszcze na długo zanim w ogóle śniono
    o denominacji ? Czy może to jakiś tajny plan NBP był i już 5 lat przed
    terminem wprowadzenia tłuczono monety na ten cel ?

  • 2. Data: 2006-10-23 08:19:42
    Temat: Re: Denominacja w Polsce a monety?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > o denominacji ? Czy może to jakiś tajny plan NBP był i już 5 lat przed
    > terminem wprowadzenia tłuczono monety na ten cel ?

    o tym, ze bedzie denominacja NBP wiedzialo juz kilka lat przed jej
    wprowadzeniem i monety oraz banknoty byly produkowane juz wczesniej,
    w RP w obiegu znajduja sie miliardy monet i banknotow, w tydzien sie
    takiej liczby nie wyprodukuje...operacja denominacji musi zostac
    zaplanowana duzo wczesniej, analogiczny sytuacja byla z euro

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-23 08:42:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    > takiej liczby nie wyprodukuje...operacja denominacji musi zostac
    > zaplanowana duzo wczesniej, analogiczny sytuacja byla z euro

    Wbrew pozorom problem jest, bo te monety były tłoczone *zanim* została
    uchwalona ustawa o denominacji. I teraz pytania: kto i na jakiej
    podstawie płacił za ich tłoczenie?

  • 4. Data: 2006-10-23 08:49:03
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wbrew pozorom problem jest, bo te monety były tłoczone *zanim* została
    > uchwalona ustawa o denominacji. I teraz pytania: kto i na jakiej
    > podstawie płacił za ich tłoczenie?

    Były przygotowania i projekty. Zapewne z budżetu projektu zapłacono. A kto
    zapłacił? Pan zapłacił, pani zapłaciła, Ci państwo zapłacili.

    *

  • 5. Data: 2006-10-23 20:52:10
    Od: "MARCO" <f...@o...eu>

    Użytkownik "Mar@zky" <a...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o denominacji ? Czy może to jakiś tajny plan NBP był i już 5 lat przed
    > terminem wprowadzenia tłuczono monety na ten cel ?

    to kwalifikuje się do tego aby zajeła się tą sprawą jakaś

    SEJMOWA KOMISJA ŚLEDCZA :-))

    i to na poważnie !