  • 1. Data: 2009-11-02 11:58:44
    Temat: lokaty nocne
    Od: Marx <M...@n...com>

    Czy to jakis ogolny trend ze coraz wiecej bankow ma takie lokaty
    jednodniowe, czy tylko niektore tak maja?
    Nie chce mi sie z powodu tej jednej funkcjonalnosci zmieniac banku, a
    jakos w ING nie moge sie tego doczekac. Czyzby po prostu nie planowali
    tego zmienic, i jednak bede zmuszony zmienic bank?
    I pytanie dodatkowe, jak rozumiem, te lokaty jednodniowe sa po to aby
    belkowe ominac. Co jezeli chce zalozyc wieksza lokate - zaklada sie ich
    kilka, czy nie mozna zalozyc wiecej?
    Tak w zasadzie to jest lokata jednodniowa, czy lokata jest na dluzej a
    kapitalizacja jest jednodniowa? Jak to jest? Bo przerwanie zwyklej
    lokaty skutkuje utrata praktycznie calosci zysku, a jak z tymi lokatami?
    Marx

  • 2. Data: 2009-11-02 12:00:35
    Temat: Re: lokaty nocne
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kapitalizacja jest jednodniowa? Jak to jest? Bo przerwanie zwyklej lokaty
    > skutkuje utrata praktycznie calosci zysku, a jak z tymi lokatami?

    np.
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-11-02 13:42:34
    Od: <X...@X...pl>

    Witam,

    to zależy od warunków lokaty/konta oszczędnościowego żeby Ci nie naliczono
    podatku zazwyczaj kwota nie może przekraczać około 15 000 zł a kapitalizacja
    jest dzienna. Polecam Open Finance nie musisz mieć konta o maja najlepsza
    ofertę na rynku.

    Pozdrawiam.

    -------------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    4564 (20091102) __________

  • 4. Data: 2009-11-02 20:03:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jest dzienna. Polecam Open Finance nie musisz mieć konta o maja najlepsza

    w którym miejscu ich oferta jest niby najlepsza?

    jak zerwiesz lokatę przed zadeklarowanym terminem to tracisz 70%
    uzyskanych wczesniej odsetek!

    oferta dla tych, ktorzy wiedza ze będą mogli 3mac na rachunku kase przez
    3 lub 6 m-cy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-02 20:06:11
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hcndu0$11vj$1@opal.icpnet.pl

    > w którym miejscu ich oferta jest niby najlepsza?
    > oferta dla tych, ktorzy wiedza ze będą mogli 3mac na rachunku kase przez
    > 3 lub 6 m-cy

    Właśnie dla tych co wiedzę, że przez 3 albo 6 miesiaciov nie będą ruszali
    mamony oferta jest najlepsza. Dochodzi do niej komfort tego, że nikt im nie
    zjedzie z % przez ww. okres :)

  • 6. Data: 2009-11-02 20:23:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Właśnie dla tych co wiedzę, że przez 3 albo 6 miesiaciov nie będą ruszali
    > mamony oferta jest najlepsza. Dochodzi do niej komfort tego, że nikt im nie
    > zjedzie z % przez ww. okres :)

    no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie
    dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość
    powyższego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-11-02 20:29:49
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 21:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie
    > dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość
    > powyższego

    te 70% odsetek to nie jakaś masakra, w razie nagłej potrzeby można na
    to iść, wtedy ważne jest że ma się kapitał
    a ta strata niewielkiego zysku nie jest bardzo istotna...

  • 8. Data: 2009-11-02 20:46:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > te 70% odsetek to nie jakaś masakra, w razie nagłej potrzeby można na
    > to iść, wtedy ważne jest że ma się kapitał
    > a ta strata niewielkiego zysku nie jest bardzo istotna...

    wydawało mi się, że jak ktoś wybiera TAKĄ ofertę to zależy mu na
    odsetkach przede wszystkim jak 70% z nich straci to otrzyma jakieś
    grosze (+ kapitał oczywiście)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-11-02 21:21:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hcnf3q$1450$1@opal.icpnet.pl

    > no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie
    > dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość
    > powyższego

    Otóż to.
    Najważniejsze, że są ścieżki wyboru i każdy pakuje swoje pieniądze w to co
    mu najbardziej odpowiada.