  • Data: 2002-10-13 20:01:46
    Temat: Re: lokata w Kredyt Banku 20%
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6a6a.000004f4.3da9cd77@newsgate.onet.pl...

    > Nawet jak się aż tyle ma, to oprocentowanie jest ogromne. Jest tu chyba jakiś
    > kruczek. Nie wiem jaki. Co o tym sądzicie???

    To jest produkt zwiazany bezposrednio z rynkiem walutowym i nie masz gwaranscji
    tekiego zysku. Lokaty takie sprzedaje rowniez Citi
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?con
    tentID=pConLITDwu&contentType=PSDisplayContent&beanI
    D=21&viewID=MY_PORTAL_VIEW
    Ale zysko moze byc rowniez wiekszy....
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?con
    tentID=pConLITInw&viewID=MY_PORTAL_VIEW&contentType=
    PSDisplayContent&beanID=21

    Maciej