  • Data: 2003-12-17 07:08:40
    Temat: Re: likwidacja KK
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości
    news:bro2bt$d6t$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Bo zdawało mi się, że
    > w miejsce zastrzeżonej bank automatycznie wydaje nową kartę. Żeby karty
    > nie wznawiać lub nie wydawać po zastrzeżeniu bank musi mieć - o ile się
    > nie znam - dyspozycję niewznawiania,

    W BPH PBK tak nie ma.
    BPH PBK wznawia tylko aktywne karty, a po zastrzeżeniu trzeba się zwrócić z
    wznioskiem o wydanie nowej.

    W przypadku karty aktywnej, BPH PBK automatycznie wznawia kartę chyba, że na
    30 dni przed końcem karty otrzyma dyspozycję aby nie wznawiać (rezygnację z
    dalszego użytkowania).

    Odsyłam do regulaminu.
    Właśnie te punkty były dla mnie korzystne, dlatego postąpiłem własnie tak.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018
    pytania?:--> k...@i...pl