  • 1. Data: 2009-02-22 11:48:50
    Temat: lata 2002-2004 - przyczyny mocnego franka
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Czy ktoś pamięta/kojarzy jakie były przyczyny wzmacniania się franka w tym
    okresie albo może mi pomóc znaleźć jakieś info na ten temat? Na pewno
    pewien pośredni wpływ miał 11. września, ale co potem i co jeszcze?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-02-22 16:23:11
    Temat: Re: lata 2002-2004 - przyczyny mocnego franka
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:gnre34$v3r$1@news.onet.pl...
> [...]
    > okresie albo może mi pomóc znaleźć jakieś info na ten temat? Na pewno
    > pewien pośredni wpływ miał 11. września, ale co potem i co jeszcze?

    Prawo Murphy'ego. Wtedy zarabiałem we frankach.

    k.

  • 3. Data: 2009-02-22 16:29:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "kashmiri" <a @ a . com> napisał

    > Prawo Murphy'ego. Wtedy zarabiałem we frankach.

    No więc dla Ciebie to raczej nie było prawo Murphy'ego ;-)
    A poważnie? Czysty przypadek, spekulacje czy faktycznie jakieś konkretne
    wydarzenia i sytuacje.

  • 4. Data: 2009-02-22 17:12:21
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Baloo" <b...@o...eu> wrote in message news:gnrugm$6lq$1@news.onet.pl...
    > "kashmiri" <a @ a . com> napisał

    > No więc dla Ciebie to raczej nie było prawo Murphy'ego ;-)

    Było. Teraz miałbym o 1/3 więcej złociszy.