  • Data: 2003-02-16 15:35:47
    Temat: Re: kupowanie zagranica
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego 80 Euro? Zdaje się, że kiedyś limit wynosił 70 Euro,
    > ale od dłuższego czasu jest to 20 Euro...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Przemo

    Głowy nie daję, ale stosowane są (było w 2002, kiedy robiłem zakupy) przepisy
    wynikające z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 7 grudnia 2001 r. w
    sprawie zwolnienia od cła towarów przywożonych w bagażu osobistym podróżnego
    (Dz. U. Nr 148, poz. 1651). Tam pojawia się kwota 80 euro.

    Mój rachunek to było jakieś 60 dolków i cło nie było naliczone. Na piaczaciach
    urzędu celnego było wpisane UPOMIMEK czy coś w tym stylu.

    TM