  • 1. Data: 2009-12-02 17:33:08
    Temat: ktory z marmurków
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witajcie :-)

    Chce zalozyc sobie drugie konto (obok mbankowego) ale tym razem w
    marmurku...
    Zalezy mi na: kompetentnej obsłudze, najlepiej bank z duza iloscia
    oddzialow, przy stalych wplywach zeby nie przeswitlali na milion sposobow
    tylko powiedzmy po 6 m-c dali kredyt od reki..., normalnym systeme on-line,
    i najwazniejsze...bezprowizyjne wszystkie bankomaty...

    Co polecacie?

    TIA za wszelkie odp.

    Pozdrawiam
    Endriu

  • 2. Data: 2009-12-02 18:17:08
    Temat: Re: ktory z marmurków
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "SYNEK" <h...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > tylko powiedzmy po 6 m-c dali kredyt od reki..., normalnym systeme
    > on-line, i najwazniejsze...bezprowizyjne wszystkie bankomaty...

    Marmurek i wyplaty ze wszystkich bankomatow-Alior-karta 3zl/mies, albo jak
    dobrze pamietam DBnet tez wszystkie bankomaty darmo przy 1 transakcji karta
    /mies, ale to chyba latwo spelnic. Alior oprocentowany 2.5% a DBnet 0%. Co
    sie tyczy kredytu w tych bankach to ci nie pomoge. System Aliora sie ciagle
    doskonali, czasami sa wpadki off-line, ale nie jest to az tak czeste i
    uciazliwe. W oddzialach Aliora pracownicy sa uprzejmi, przynajmniej w tych
    co ja bylem. Generalnie to chyba az tak czesto nie trzeba chodzic do
    oddzialu, tylko wplata/wyplata, ewentualnie niestandardowe sprawy. Dla mnie
    istotne w Aliorze sa wplaty/wyplaty waluty, czego nie ma i nie bedzie w
    bankach wirtualnych. jezeli jestes zainteresowany kontami/lokatami w
    walutach to Alior jest OK, gdyz dodatkowo mozna obslugiwac walute przez net
    czego nie ma np. w Getinie czy innych bankach majacych obsluge walutowa.

  • 3. Data: 2009-12-02 19:28:19
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Krzysztof wrote:

    > jezeli jestes zainteresowany kontami/lokatami w walutach to Alior jest OK,
    > gdyz dodatkowo mozna obslugiwac walute przez net czego nie ma np.
    > w Getinie czy innych bankach majacych obsluge walutowa.

    co rozumiesz przez obsluge waluty przez net w aliorze?

    przykladowo mam konta walutowe w millennium, db, bzwbk(mialem)
    i walute obslugiwalem przez net jak i w marmurku.

  • 4. Data: 2009-12-02 20:33:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Paweł" <r...@1...0.0.1> wrote in message

    > co rozumiesz przez obsluge waluty przez net w aliorze?
    >
    > przykladowo mam konta walutowe w millennium, db, bzwbk(mialem)
    > i walute obslugiwalem przez net jak i w marmurku.

    Moje porownanie bylo Aliora z Getinem, bo inne banki choc maja obsluge walut
    przez net np. zakladanie lokat itp. to sa jakby poza moim zainteresowaniem,
    ze wzgledu na bardzo niski % oferowany na lokatach walutowych. W Getinie
    niestety nie zrobiono przez lata zadnego postepu i zeby np zmienic lokate
    12-mies na 6-mies trzeba pofatygowac sie do oddzialu. Alior ma jeszcze
    autodealing (sam na razie nie testowalem), ktory znaczaco podnosi
    atrakcyjnosc kupna i sprzedazy waluty w porownaniu do konkurencji
    swiadczacej uslugi dla indywidualnych.

  • 5. Data: 2009-12-03 07:50:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 18:33:08 +0100, SYNEK napisał(a):

> [...]
    > sposobow tylko powiedzmy po 6 m-c dali kredyt od reki..., normalnym
    > systeme on-line, i najwazniejsze...bezprowizyjne wszystkie bankomaty...

    Do Aliora i DBnet to jeszcze Nordea Spectrum i teraz jest chyba jakaś
    promocja w ING.

    Xenocide