  • Data: 2002-05-15 16:16:01
    Temat: Re: ktora karta visa lepsza
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja rowniez posiadem VC w BZWBK - niestety nie mam innych kk, wiec nie moge
    ich porownac, ale moge sie podzielic wrazeniami:
    karta praktycznie ma same zalety (grace period: 51 dni, podglad w necie
    przez WWW i WAP, darmowe splaty w oddzialach BZWBK, bezplatnia linia 0-800
    do obslugi 24h, ROWNIEZ z komorki, ale tylko z Idei)
    - jedyne zgrzyty to okres ksiegowania wplaty (danego dnia, ale dopiero po
    22) i brak dostepu do stanu konta przez panie z lini 0-800 codziennie w
    godzinach 18-22 (aktualizacja systemu ;-)

    jak do tej pory nie mialem zadnych powaznych sytuacji kryzysowych, a jak
    wiadomo dopiero wtedy mozna sie przekonac o jakosci produktu - jedyne, co
    przychodzi mi do glowy to ostatnia splata calkowitej naleznosci. tak sie
    niefortunnie zlozylo, ze bankomat Euronetu nie wyplacil mi brakujacego 1000
    do tej splaty w ostatnim dniu i sprawa wyjasnila sie dopiero po 16 (jezeli
    do tej godziny wplacisz pieniazki na konto karty, to zostana one wtedy
    zaksiegowane tego samego dnia) - wplacilem kase grubo po 17 i juz
    kombinowalem, w jaki sposob bede dochodzil od Euronetu zwrotu odsetek za ta
    chwilke opoznienia (grubo ponad 50 zl.), ale tuz po 22 rutynowo sprawdzilem
    stan konta przez WBK24 i srodki zostaly zaksiegowane!!! ;-)