  • Data: 2002-05-16 11:28:45
    Temat: Re: ktora karta visa lepsza
    Od: "Baton" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciekawski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Baton" <b...@d...pl> napisał w wiadomo?ci
    >citibank,
    >
    >Może trochę OT, ale ja mam VC Lukasa i jestem z niej bardzo zadowolny. Do
    >tego chce dołożyć sobie jakiego? Mastercarda (chyba Citi). Taki układ
    będzie
    >OK (chyba).
    >
    >Masz z Citi jakie? złe do?wiadczenia? Możesz podać powód dlaczego
    >rezygnujesz z ich VC?
    >Mastercard działa na takich samych zasadach, więc chciałbym wiedzieć
    >wcze?niej w co się pakuje :))

    Nie mam zadnych zlych doswiadczen. Wrecz przeciwnie same dobre. Nie mniej
    chcialem sprawdzic co sie dzieje u konkurencji. W koncu banki tez walcza o
    klientow.

    Citi jest dosc drogim bankiem: 75PLN + 6,5*12 + 0,4% od kazdej transakcji za
    credit shield. Moze znajde cos rownie bezpiecznego, ale tanszego ?