  • Data: 2014-05-07 23:42:40
    Temat: Re: która debetówka do wypłat w bankomatach (za granicą)?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tak.
    > Zakładasz jedno konto = jedna umowa, "podpisana" przy pomocy przelewu na
    > rachunek w PLN: ->

    to już mam za sobą, kasa przelana tylko mam małe zamieszanie z adresami
    mam inny zameldowania i inny korespondyncyjny - zobaczymy co z tego wyniknie

    > Nie wiem jak cinkciarz, ale jego konkurencja jest minimalnie droższa niż
    > Alior Kantor.
    > IMO traci sens korzystanie z zewnętrznych kantorów.
    > Sam używałem i przestałem po założeniu w AK.
    > Np. EUR zakupione przez AK możesz za darmo przelewać SEPA za granicę,
    > przelane z zewnątrz lub wpłacone gotówką - przelew SEPA za opłatą
    > (symboliczną, fakt - tylko 5 zł)

    z SEPA korzystać nie będę, a na cinkciarzu wymieniam CHFy po b.fajnym
    kursie...no porównam sobie

    > No i pamiętaj o warunku darmowości karty - nie brać jeśli się nie
    > planuje używać.
    >
    > Sławek

    zauważyłem, min. 1 transakcja w ciągu 6 m-cy (a co później?), ale o to
    się akurat nie martwię, bo okazji do wypłat będę miał trochę

    do bezgotówkowych nadal służy mi T-Mobile z RP ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS