  • 11. Data: 2003-05-11 19:03:29
    Temat: Re: kto chce 12 000 000 $ zobaczyc na swoim koncie?????
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9m676$9cu$1@absinth.dialog.net.pl...

    > W Stanach jest nawet darmowy numer, gdzie należy zgłaszać każdy przypadek
    > otrzymania takiego listu.
    > Nigeryjczycy strasznie się mnożą, bo ja już tego dostałem chyba ze
    > trzydzieści,

    Ja dostaje minimum jeden tygodniowo.
    Ostatnio pisala do mnie osoba przedstawiajaca sie
    jako zona Laurenta Kabili :)
    Dla żądnych łatwych dolarów zalecam pogoglowac z haslem
    nigerian +419 +scam

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 12. Data: 2003-05-11 20:12:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ja dostaje minimum jeden tygodniowo.

    To ja albo jestem wyjątkiem, bo nigdy nic takiego nie dostałem, albo po
    prostu nic o tym nie wiem, bo nie czytam spamu ;]
    Artykuł w GW całkiem ciekawy ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2003-05-11 21:45:03
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    RysioPysio <a...@t...pl> napisał w

    > Dla żądnych łatwych dolarów zalecam pogoglowac z haslem
    > nigerian +419 +scam

    Skąd się wziął ten numer 419?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 14. Data: 2003-05-11 21:49:38
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b9mg9h$3ss$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > RysioPysio <a...@t...pl> napisał w

    > Skąd się wziął ten numer 419?

    O ile dobrze pamietam to taki przekret w Nigerii(panstwie prawa:)
    ma taki numerek w ichnim kodeksie - ale pewien nie jestem czy
    wlasnie w Nigerii.

    pozdrawiam

    --
    Rysiek

  • 15. Data: 2003-05-12 05:56:53
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    RysioPysio napisał:

    > Dla żądnych łatwych dolarów zalecam pogoglowac z haslem
    > nigerian +419 +scam

    W Google'u nie trzeba stawiać plusów :>

    Szy.

  • 16. Data: 2003-05-13 17:24:12
    Od: n...@w...pl (NETborg)

  • 17. Data: 2003-05-13 19:17:54
    Od: t...@p...onet.pl

    To zwykle oszustwo, chyba nazywa sie to sposobem nigeryjskim
    na wyludzenie kasy. Mam milion dolarow przeleje ci na konto
    pod warunkiem ze das zmi 10 000$ na pokrycie przelewu i oplat.
    Jestem ksieciem i takie tam, moze cie zaprosza do Holandi. Nocleg dadza :)
    Mozna sie posmiac. :-)

  • 18. Data: 2003-05-13 20:26:13
    Od: k...@p...onet.pl

    > LOL. Myslalem ze w Polsce wszyscy Nigerian Scam juz znaja.
    > A tu widze chetnych na miliony $$.
    > Rosna mlode kadry do oskubania.
    >
    > pozdrawiam przyszlych milionerow.
    >
    > Rysiek

    hehehe - myslisz, ze chcialem podac dane??
    takim frajerem nie jestem.
    chcialem poprostu z nimi sobie pokorespondowac i pocwiczyc ich sztuczna
    inteligencje.

  • 19. Data: 2003-05-14 07:46:32
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > Wiesz to dziwne :)
    > Ja próbowałem z nim korespondować i echo ... nie odpowiada :))
    >
    > POZDR,
    > NETborg

    A czy podałes mu wszystkie potrzebne dane?