  • 1. Data: 2003-05-27 21:32:42
    Temat: kredytowy problem
    Od: "jicarero" <j...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos moglby mi podac jakies zrodlo w internecie, gdzie uzyskalbym
    informacje dotyczace kredytow konsumenckich banku PEKAO SA. Oczywiscie nie
    chodzi mi o info, zamieszczone w np. serwisie WWW powyzszego banku. Chodzi mi
    o charakterystyke typu: wady i zalety kredytow konsumenckich. Byc moze znacie
    adresy, pod ktorymi zamieszczone sa opracowania neutralnych analitykow.
    Analityk PEKAO nie bedzie nawijal o wadach produktow jego banku.
    Serdecznie Wam z gory dziekuje. Ewentualne odpowiedzi, prosze kierujcie na
    maila: j...@g...pl

    jicarero

  • 2. Data: 2003-05-28 14:45:48
    Temat: Re: kredytowy problem
    Od: pigwa <p...@p...onet.pl>

    Dnia 05/27/2003 11:32 PM, Użytkownik jicarero napisał:
> [...]
    > Analityk PEKAO nie bedzie nawijal o wadach produktow jego banku.
    > Serdecznie Wam z gory dziekuje. Ewentualne odpowiedzi, prosze kierujcie na

    nie licz na to ze ktos ci odpowie :)
    za trudne pytanie - tez szukam i nic :(

  • 3. Data: 2003-05-28 14:57:45
    Od: t...@p...onet.pl

    > nie licz na to ze ktos ci odpowie :)
    > za trudne pytanie - tez szukam i nic :(

    Nie widzę problemu. Porównaj rzeczywistą roczną stopę procentową kredytów z
    Pekao z kredytami w innych bankach przy tej samej wielkości kredytu oraz
    okresie kredytowania. Odpowiednie dane MUSZA (zgodnie z ustawą o kredycie
    konsumenckim) znajdować sie w każdej reklamie, a więc także na odpowiednich
    stronach www poszczególnych banków. Tensor1