    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredytowki w PKOBP
    Date: Wed, 01 Jan 2003 17:55:10 +0100

    On Tue, 31 Dec 2002 13:19:16 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >O! ubezpieczenie ;-)) Wreszcie _dwie_ opcje ubezpieczenia:
    >-za wcześniejsze przejęcie odpowiedzialności - na 24 godziny przed
    >zgłoszeniem utraty karty (opłata miesięczna) 3zl
    >-za wcześniejsze przejęcie odpowiedzialności - na 48 godzin przed
    >zgłoszeniem utraty karty (opłata miesięczna) 5zl
    IMHO chyba niezbyt drogo ? W porownianiu z Citi 6.5/mc :))
    A co oznaczaja te ubezpieczenia ?

    13) za ubezpieczenie mienia zakupionego za pomocą karty kredytowej
    (opłata roczna) 6,00
    14) za ubezpieczenie assistance na terenie kraju (opłata roczna) 10,00

    Szczegolnie interesuje mnie to pierwsze. Od jakiego momentu
    ubezpieczone jest mienie i na czym to ubezpieczenie polega ?

    >Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji, PKO BP SA _może_ podjąć decyzję o
    >tymczasowym uznaniu rachunku kwotą reklamacji oraz pobranymi od niej
    >opłatami i prowizjami. :O ;-))))
    Szkoda ze tylko _moze_ :(

    >i teraz najlepsze:
    >1. Na życzenie Posiadacza karty głównej, PKO BP SA może przejąć
    >odpowiedzialność za zobowiązania finansowe powstałe w wyniku transakcji
    >dokonanych przy użyciu utraconej karty kredytowej, na 24 lub 48 godzin przed
    >zgłoszeniem utraty karty kredytowej, z zastrzeżeniem § 52.
    >2. Przejęcie odpowiedzialności, o której mowa w ust. 1, staje się skuteczne
    >po upływie odpowiednio 24 lub 48 godzin od chwili zgłoszenia życzenia.
    Nie rozumiem tych 2 puntow, czy one sobie wzajemnie nie zaprzeczaja ??

    >3. PKO BP SA przejmuje odpowiedzialność w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
    >od kwoty 200 zł. !!!!!!!!!!!!!!!
    To zle czy dobrze ? ;)), nalezy to rozumiec ze pojedyncza transakcja
    musi byc na ponad 200 zl, czy jak juz ktos mi natlucze na 200zl
    zakupow, to za reszte placi bank ?

    >Jestem pod wrazeniem ;-))))
    >Duuuuuuuuuzy plus dla PKOBP za ilosc kart i opcji ;-)))
    Wlasnie juz rozwial sie moj dylemat, skoro muBank mi nie dal KK, to
    moze PKO BP mi da ? :)), chociaz bank najlepiej mi sie nie kojarzy,
    ale wyglada ze produkt wprowadzili profesjonalny :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com